#4

29 2 3
                                    

__________________________________

11 : 30 p.m

  Di halaman rumah ataupun luar rumah ..

Dally : Hmmmn ..

Emy : Mian² ..😯

Emy POV

   Aduuhh .. aku rasa sngat bersalah sbb ckap mcm tu pda maknae aku .. hmm .. rsanya x ptt sy ckap sperti itu pdanya .. aku melihat mukanya sngt takut .. kesal atas apa yg trjadi .. hmm .. better sy pujuk dia ..

End Emy POV

Emy : unna minta maaf ..

Dally : urmm .. ye .. sy maafkn .. sy sbnarnya takut .. takut sngt .. sy tak nak slah sorang kita mati !! Saya takut !! Tolong jgn tnggalkan ..... *emy mnutup mulut Dally*

Emy : shhh .. awk x rsa sjuk kh ?

Dally :*angguk*

TIBA² Anna muncul ....

Anna : hai .

Dally POV

    Pelik .. aku x pernah dengar anna ucap hai sja .. slalunya dia ucap hai unna ! Hai maknae !!! Tpi .. ini tak .. dia .. smakin pelik ..

End Dally POV

Emy : ehh .. korang boraklah dlu .. unna nk kmas blik tdur dlu ..

Dally : okey unna !!

   Emy mnuju ke blik tdur mreka dgn mnaiki stu per stu ank tngga .. stelah smpai je ke blik mreka .. Emy terkejut ..

Emy POV

  Ehhh !! Pelik ?? Bkankah dia dgn mknae skarang ni ??? Err .. okey sy rsa x sdap hati .. urmmm .. better sy tnya dia dlu ..

End Emy POV

Emy : Unnie ?

Anna : yes ?? Knpa ni ? Mcm takut je ?n

Emy : erkkk .. unnie ade turun bawah ke td ?

Anna : tak knpa ? Sy dri td kmas blik ni ..

Emy : 😐😐

Anna POV

    Knpa dgn unna aku ni ? Ttba je ? Mcm sesuatu yg tak kna .. ermm .. mna pulak maknae ?? Tiba² aku terdengar jeritan maknae aku ..

End Anna POV

Dally : Unnnnaaaaaaaaa !!!! Unnnniiieeeee !!! Tolonggggggggggggggg !!!!!!!!!

Emy dn Anna Berlari ke arah maknae mreka ..

Emy POV

   Tak guna ! Apsal aku tnggalkn maknae td !! Ishhhhh !!

End Emy POV ..

Di Luar rumah

     Dally sdg mnahan pisau yg dipegang oleh hantu tersebut .. mukanya sngat mnakutkn .. mukanya hancur dn sluruh bdannya dipenuhi ranting kayu yg mencucuk keseluruhan bdan hantu trsebut .. matanya kemerhan , sparuh kpalanya pecah hanya tinggal otaknya sja ..

Hantu : AKU HARUS BUNUH KAU DULLUUUU !!!!!!!!!!!!!!! KMUDIAN AKU BNUH UNNIE KAUUU !!! DN KMUDIAN UUNAAA KAUUU !!!! HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!! STELAH KORANG MATI !!!!!!!!!!!! ROH KORANG AKAN MNJADI HAMBA KU !!!

Dalam msa yg sma Anna dn Dally smpai .. Anna sgera mnepis pisau dri tgn hantu tu .. mnakala Emy mnolak bdan hantu tu ttpi gagal .. hantu tu segera mngelak .. hantu tu terus mlenyapkn dri ..

___________________________________

Seram x ? Sorry tba² bab ni hilang .. pelik betulahh .. ermm .. Vote k ★

Forest Ghost Where stories live. Discover now