___________________________________
Emy , Anna dn Dally segera berlari ke dlm rumah lalu emy sgera mngunci pintu rumah .. mnakala anna mnuju ke arah dpur untuk mngambil peti kecemasan ..12:36 a.m
Emy sdg mmbalut luka Dally .. mnakala Anna sdg dduk termenung memikirkn apa yg trjadi .. Dally brasa sngt takut tak thu nak ckap apa² lg .. ksemua mreka mlayan prasaan sndiri .. tiba² anna bersuara ..
Anna : apakata kita bawa Jin oppa dn yg lain ke sini ?
Emy : emm .. ni dh pkul 12:50 a.m .. tak mungkin mreka blum tdor msa ni .. better kita jgn ganggu mreka ..
Anna : Emy ! Ini utk kselamatan kita ! Awk nak kita mati ke ?! Sy dh tak than lagi !! Lpas ni spa pulak yg kna ??!! Huuhh ??!!!
Emy : Klau kita kol mreka pagi buta ni spa yg nak jawab huh ?!! Diaorg dh tdur lena msa ni ! Awk tak fham kh ??!!!
Anna : Tak kira !!!! Aku nak kol jugak !!!! *dail no hp Jin* *kol*
Tutt tutt tutt tuttt ..
"PANGGILAN DIANGKAT"Anna : yeobseo ?? Oppa ??
●● : akku nak bnuh korang.. *suara tak beberapa jelas*
Anna : yeobseo ? Jin oppa ??
●● : KORANG AKN MATIIIIII !!!!!
Tanpa disedari Anna trus menghempaskn telefonnya kerana suara itu sngt mnakutkn dn mngejutkn anna ..
Dally POV
Hurmm .. ni smua slah aku .. tak guna !!! Klau aku tak trun dri krta Jin oppa smalam .. bnda ni tak akn jadi ! Hurm .. tak gunaa !!!!!!
End Dally POV
Emy : Anna ? Jin oppa jawab kah pnggilan tu ?
Anna : tak .. tpy org lain yg jawb ..
Emy : huuh ? Spe ?
Anna : entahlah .. dia ckap .. dia nk bunuh kita ..
Selpas Anna mngukapkan kata² td .. Anna trasa takut .. dia takut org seterusnya ialah dia ..
Anna POV
Aku dpat rsakn org sterusnya adalah sy .. hurmmm .. aku takkn jauh drp unna .. mungkin dia boleh melindungi aku .. ermm .. aku takut .. takut sngt ..
End Anna POV
Anna : Unna ,, jgn tnggalkn maknae n unnie ..:'( *peluk Emy dn Dally*
Emy : Unna takkan tnggalkn korang brdua .. korangkan saeng unna yg comel .. maafkn unna sbb ksar sngat kat maknae n unnie .. :)
Anna : unnie takut .
Dally : maknae pun :'(
Emy : unna pun takut jugak .. jomlah kita tdur dlu .. esok kita ajak mreka ke sini ..
Anna n Dally : okey unna ..
Tidak disedari muncul 3 patung Forest Ghost jatuh dari tingkat atas .. rupa forest ghost dilumuri darah dn berbau busuk .. patung forest ghost tba² mmbangunkan dri dn mnuju ke arah mreka 3 ..
____________________________________
Okey ! Kita ke part yg sterusnya !! Sila Vote k ★
YOU ARE READING
Forest Ghost
HorrorDia dtang dri hutan yg sngat kejam di Africa . Dia lari daripada Wildfireoof Forest . Kekuatan dia takkan berakhir , dia boleh mengembara melalui msa dan membebaskn dri drp ancaman .. Dia juga akn berkumpulan melalui lakonan untuk mnyelamat atau men...