#1

36 3 0
                                    

__________________________________

Anna : ape bnde tu ?

Emy : entahlaa ..

Tiba² sesuatu yg Emy dn Anna nmpak lari di atas sofa ..

Emy : ehh !!! Kjar cpat !!

Anna : ye ye !!!

Akhirnya mreka dpt mnjejak bnda tu ..

Emy : alllaaaa .. ingtkn ape td .. rupa²nya kucing hitam ..

Anna : tulah !!! Buang msa aku je ikut kau turun .. *msuk blik*

Emy : hehe ..

   Emy membawa kucing utk keluar dri rumah mreka .. smasa emy mletakn kucing itu dluar rumah.. dgn segera emy berlari ke tingkat atas dn trus msuk blik .. dh tkut sngt katakn ..

Emy Pov

   What the hell !!! Mcm mna kucing tu boleh msuk rumah ? Sdgkn aku yg ttup smua pintu dn tingkap kat rumah ni .. ermm .. ada sesuatu yg x kna .. yg pling pelik .. takkn la kucing tu pndai sngat nk buka pintu ?? Lgpun aku yg kunci pintu rumah ni .. ermmmm .. okey .. aku rsa x sdap hati kat rumah ni .. ommaa !! Aku nk pindah !!!

End Emy POV

     TIBA-TIBA .....

Bunyi ketukan di pintu blik mreka .. Emy trus mnutup drinya mnggunakn selimut
..

     TUK .. TUKK .. TUKK..

     KETUKKAN BERHENTI ..

Emy brasa sdikit tenang .. dengan tiba² ..

       BUNYI TOMBOL PINTU DIPULAS DGN KENCANG..

     BUNYI KETUKKAN PINTU SMAKIN KUAT DN KEDENGARAN ORG MEMINTA TOLONG ..

Emy ttap mnyelimutkn drinya dn mnutup mtanya dgn erat krna ketakutan shingga Emy x sdar yg drinya trtidur .. 

Keesokkaan Pagi ..

Dally : allooo !!! Morningg !!!!!!!! Unnnaaaaa !!!! Unnniieeeee !!! Bngunnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!

Anna : huuuaaaaahhhaaaaaaammmmmmmm .. pagi yg indaaahh *mamai*

Emy : *snyap*

Anna : eyy ! Unna bgunlaa ..

Emy : *snyap*

Dally Pov

   Knpa dgn Unna aku yg sorang ni ? Slalunya dia yg awl bngun .. kli ni dia pulak yg x bangun² .. aku cuba utk mmbngunkn unna aku dn aku mmbuka slimutnya yg mnyelimuti bdannya.. slepas aku mmbuka slimutnya .. aku sngat terkejut .. muka dn sluruh bdan unna ku klihatan pucat .. aku melihat unna tngah mngigil sperti ketakutan ..

End Dally POV

Anna POV

   Knpa dgn unna ni ? Pelik nyer ? Dia ni skit ker .. knpa dgn slurh bdan dia pucat ?? Aku cuba untuk mnanyakn keaadan dia ..

End Anna POV

Anna : awk ni knpa ? Snyap jer ? Skit ker ..

Emy : sa-saya te-takut ..

Dally : takut ? Mksud ..

_________________________________

Sorry part seram blum lg .. hehehehee .. klau suka Vote k ❤



Forest Ghost Where stories live. Discover now