4. BÖLÜM

173 48 19
                                    

MULTİ : ESLEM & POLAT

Mesajda sadece 'beni affet' yazıyordu. Onu affedecekmiydim?..hayır , Haklımıyım?...kesinlikle, böyle bir şeyin affı olmazdı yani benim bakış açıma göre öyleydi. Neden yapmıştı peki bunu ? ona yetemediğim nokta neydi de bunu bana yapmıştı ona vermemem miydi sorun yoksa onu çok sevip götü kaldırdığım için miydi...?

Kafam çatlıyacak gibiydi bunları düşündükçede poyrazdan iğreniyordum beni bu düşüncelerim den çekip alan telefonumun kararan ekranıydı kendime gelip kolumla gözyaşlarımı sildim ne ara ağlamaya başlamıştım ben ?

 burnumu çekip biraz iğrençleştim ve telefonumun ekranının kilidini girip açtım yine o yazı.. cevap vermeyi düşünmüyordum aksine onu tüm sosyal hesaplardan da engelledim. Bunu hakkediyordu son kez burnumu çektim ve telefonumu tamamen kapatıp komodinin üstüne koydum ardından kendimi uykunun kollarına bıraktım. 

*******
kuzey ' den

Bir hafta gecip gitmisti ve ben onu hic gormemistim simdi ise mışıl mışıl uyuyordu . uyurken o kadar masum ve savunmasız duruyordu ki bana cırlayan yaprağın bu yaprak olduğuna şaşıyordum , yüzünde bir nur vardı sanki o kadar saf ve temiz bir o kadarda hırçın o na baktıkça içim açılıyordu , öyle bir şey ki yüzüne baktıkça bakasım geliyordu.

 Onu imreniyordum çünkü  ben  karanlık,siyah , kitli ve gizemli o ' nun kadar temiz asla olamamıştım. Sırf bu yüzden de sadece benim olsun aynı zamanda hem onu üzmek hemde üzülmesin istiyordum. Bu hissettiğim duygu ilk değildi tabi ki .... 

Beni bu düşüncelerimden ayıran yaprağın sağ tarafındaki beyaz komodinin üstündeki  domuz çalar saatinin çılgınca çalan horoz sesli  alarmıydı. ben bile korkmuştum bu kızın nasıl fantazileri vardı böyle ama ona en çokta tuhaflığı yakışıyordu. 

Çalar saat çalmaya başlamasıyla anlayamadığım bir anırtı koptu ağzından tam ifşalıktı her bu sesi duyduğunda anırıyormuydu yoksa ? yüzüme bir sırıtış ekledim  biraz utandıralım bakalım cici kızımızı.

yatağın sol tarafındaki mavi koltuğa oturdum ve uyanmasını bekledim . beni gördüğünde vereceği tepkiyi merak ediyordum ve annesinden korkusunu nasıl gün yüzüne çıkaracağını oysaki annesi evde yoktu ve bunu çalışma masasının üstündeki sarı not kağıdında yazan yazıyı okuduğumda öğrenmiştim.

 Aniden hapşurduğunda yere düşmüştü ve  bu hali tam kahkaha atmalıktı ama kahkahamı dudağımı dişleyerek dindirdim , hapşurması nın nedeni dün gittiğimiz uçurumda çok kalmamızdan dolayıydı hava soğuktu ve üzerindeki ince bir ceket ile hasta olması olası bir durumdu . 

Yerden yavaşça kalktı ve horoz sesini kesti  kalkarken gözleri hala kapalıydı sanki hiç uyanmak istemezcesine , kendini yerden kaldırdı ,gözlerini yavaşça açtı ve bingo beni gördü hafif sırıtır gibi oldu ama görmemiş gibi yaparak gözlerini kapattı ve odasının içersindeki banyoya ilerlemeye başladı.

Banyoya girdi ve  musluktan su sesi gelmeye başladı ama kısa süreliydi sanırım yüzünü yıkıyordu su sesi kesildiğinde banyodan çıktı ama hala gözleri kapalıydı amacı neydi bu kızın ? yatağına yönelirken bana dönüp baktı ve yatağını tam toplayacağı sırada gözleri yuvalarını deliğinden çıkacak şekilde açıp bana baktığında sırıtmaya başlamıştım.

Yaprak ' tan    

Sabah ki monotonluğumu bozmayarak horoz sesini duymamla ağzımdan bir anırtı koptu ve ardından burnuma gelen bir hapşurmayla kendimi yerde bulmuştum . 

Yere düştüğümde gözlerimi hiç açmak istemiyordum ama yavaşça aralayıp hayvan gibi çalan horoz sesli domuzumu susturdum ve ayağa kalkmaya çalıştım ' ayğ anağm kalkamıyorum ya la ' diye içimden geçirirken  kendimi zorlukla kaldırdığımda karşımda kuzey vardı ona sırıtmayı tercih etmiştim çünkü bu bir rüyaydı ve ben yere düşüp rezil olmamıştım . 

SONUM OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin