5. BÖLÜM

145 37 164
                                    

" Ben gelmeseydim kahveyi o şekilde içmeye devam edecek miydin ? "

kuzey en son benim rezilliği mi gördükten hemen sonra kahvemi bırakmıştım ve şimdi yeni bir kahve alıp normal insanlar gibi içiyordum.

Yüzüm kızarmıştı , şuan en sevdiğim şeyi yaparken aptal durumuna düşmüştüm.

" Evet , iğrendin mi ? " normal bir soruydu, ne düşündüğünü merak ediyordum

" hayır " kısa ve öz cevap vermişti. Aklıma gelen şeytani fikrimi yapmak için sırıtışımı yüzüme yerleştirdim.

" pekala , senin için sevindim çünkü ben bir müddet daha böyle yapmaya devam edeceğim . "

kahvemi tekrar höpürdeterek içmeye başladığımda meydan okurcasına kaşları kalkmıştı . Büyük ihtimalle o da bana cevap verecekti.

" Eslem ' in neden Polat ' ı zorla masadan kaldırmaya çalıştığını şimdi anlıyorum. " hızlı bir şekilde bende ona cevap vermeye yeltendim. " Neymiş ? "

" Bu işkenceye daha fazla dayanamadılar da ondan - cevap vermeme izin vermeden devam etti - nasıl bir kahve içişin var kızım ,kahveyi ağzında köpük yapıyorsun. "

söylediği cümleye karşılık sessiz kalmıştım .İlk defa bu kadar kelimeyi bir arada kullanmıştı genelde daha kısa ve öz cevaplar verirdi.

Demek ki şuan da yaptığım şey onu rahatsız etmişti . Ona acıdım ve daha fazla kulaklarında eziyet etmemek için kahveyi bir dikişte bitirdim.

" Bittiyse kalk , yolun karşısındaki siyah mercedes , hesabı ödeyip geliyorum "

kafamı olumlu anlamda salladığımda masanın üzerine koyduğu sigara ve telefonunu alıp siyah deri ceketinin içine attı , anahtarları ise elime tutuşturdu ve hesabı ödemek için kasaya ilerledi.

gittiğimiz kafe fazla lüks değildi ve ayağa hesap getirmiyorlardı.Bir anda eski kuzeye dönüşmüştü yine sert ve emir vererek konuşmaya başlamıştı.

kafe ' den çıktığımda karın etkisiyle de birlikte vücudumu soğuk hava dalgası sardı ve bir titreme geldi.

hızlı adımlarla karşıya geçtiğimde önümdeki bebeğe göz kırpmayı ihmal etmedim . Bu çocuk bu kadar parayı nereden buluyordu da bir gün BMW bir gün mercedes alabiliyordu. Kiralık olabilirdi. Arabanın kilidini açıp deri koltuğuna yayıldım .

Eslem , Polat ' a bir saatlik yalvarma sürecinin sonunda galip gelmiş ve karşısındaki inatçı adamı alış-veriş için AVM ye gitmeye zorlamıştı. ' ah polat ' ım şimdi ne eziyet çekiyordur Eslem ' den .

Ben bile onunla alış-verişe çıktığımda ayaklarımın üstünde durmaktan topuklarım düzleşiyordu ama onun enerjisi bitmek tükenmek bilmiyordu.

Düşünmemi engelleyemeyerek başka bir konuyu düşünmeye başladım.

Polat kuzeyin masamıza oturmasına kızmamış aksine o davet etmişti. normalde başka biri olsa korumacı ve kıskanç yönü öne çıkar ve kuzeyle mesafeli olmamızı söylerdi.

Tabi Eslemle ben gerçeği sonradan öğrenmiştik , kuzey kaydını polatın sınıfına aldırmış.

kısa zamanda iyi arkadaş olmuşlardı ve kesinlikle Polat , kuzeye güveniyordu. Beni kuzeyle bırakmasının tek nedeni olabilirdi zaten , ona güveniyordu.

Daldığım düşüncelerimden ayıran arabanın motor sesiydi Arabayı sürmeye başladığında benim olduğum tarafa hiç bakmıyordu onu süzmeye başladım.

Yola dikkatle bakıyordu her manevrası dikkatli ve temkinliydi .

Kuzeyin sinirlendiğinde arabayı nasıl hızla ve ustaca kullandığını bilmesem onu daha yeni araba sürmeyi öğrenmiş olarak tanımlardım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONUM OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin