Merg pe holurile liceului. Toata lumea arata cu degetul . Iar Mara.
M: cum a fost la bal?
A:minunat..
M: stiu. A fost minunat pentru mine. Nu-i asa dragilor? Tu esti cea care l-a bagat pe Cristi in spital! Esti un monstru.
Toata lumea incepe sa rada de mine . Incep sa fug plangand. Ma duc in baie. Acum un singur prieten ma poate ajuta: lama. Incep sa ma tai . Sangele curge pe chiuveta . Aud pe cineva . Din pacate am intrat la baia si pentru fete si pentru baieti. E Vlad. Nu trebuie sa ma vada asa . I-au lama si ma ascund intr-o cabina. Of! Las urme de sange.
V: e cineva acolo? Adriana?
Nu mai aud pe nimeni. Ies pe vârfuri. Vreau sa fac coltul ca sa ajung la chiuvete. Fac coltul . Cred ca a plecat. Dau drumul la apa. Vreau sa imi spal ranile. Cineva pune mana pe spatele meu. E Vlad. Nuuuuu!!
V: dc faci asta?!
A:sunt un monstru! L-am ranit pe Cristi . Nu mai vreau sa il vad . Imi e rusine sa il vad.
V: nu spune asta.
A: daca eu nu mergeam la bal ...totul era ok...
V: of...Cristi nu e suparat pe tine . In plus el a vrut sa faca asta .
Imi i-au lama si fug . Ajung la ora de matematica . Am intarziat la test . Fac repede testul si pentru ca e prima ora plec acasa .
Imi schimb bandajul, de la accident pentru ca am dat cu capul de asfalt. Ma suna Cristi. Ma rog ca Vlad sa nu ii fi spus .
C: alo. Ce faci ? Esti bine ?
A: tu esti bine ? Dc m-ai salvat ?! Nu trebuia sa ma salvezi. Sunt un monstru . Din cauza mea esti in starea asta . Nu trebuia sa merg la bal.
C: te-am salvat pentru ca tu i-ai salvat viata fratelui meu !
A: atunci mersi.
C: vii la mine?
A: nu pot si nu vreau sa te vad in starea asta .
C: haide ! Ne vom distra...
A: nu pot , pa !
Ii inchid telefonul in nas . Of. Sunt o @#%*&$§¤¥μ§Г.
CITEȘTI
Vlad munteanu ? My love?
Fanfictione o poveste in care am sa va prezint ce imi imaginez eu . Bye :*