Not:Tekrar merhaba arkadaşlar bugün yeni bir bölümümle karşınızdayım.İstek gelmediği için hikayeyle devam edicem.He bu arada hikayede bazı kısaltmalar var bunları aşada gösterdim.Hadi iyi okumalar!
Kısaltmalar
A=Alev Ejderhası
C=Cadı Ejderhası
K=Kertenkele Ejderhası
R=Rock Yıldızı Ejderhası
B=Buz Küpü Ejderhası
P=Plankton Ejderhası
Önemli Olan Güçlülüktür "Hikaye"
Her zamanki gibi Dragon City sakindi.Fakat biraz sonra bu kadar sakin olacağını pek garanti edemem.Çünkü orada bir tartışma görüyorum.Hemen yanına gidelim.
A:Bak kaç kere söyliycem öyle değil diye!
P:34.söyleyişin Alev Ejderhası.
A:Sen beni mi sayıyodun?
P:Evet.
C:Senin dediklerini anlamıyorum.Bence ben doğru söylerim.Ne de olsa ben efsaneviyim.Kimse benden güçlü olamaz!
O sırada oraya yeni gelen Kertenkele Ejderhası olayı anlamaya çalışır.
K:Ne oluyor burada?Neden tartışıyosunuz?
A:Ne olacak?Tabikide Cadı Ejderhasıyla tartışıyoruz.O diyor ki Efsanevi Ejderhalar güçlüdür diye.
K:Evet öyle.
A:Onu biliyoruz.Ama ben diyorum ki önemli olan nadirlikleri değil seviyeleri ve Cadî Ejderhası bu iddiamı kabul etmiyor!
K:Bu durumda yapılacak tek şey var!
O an herkes Kertenkele Ejderhasına bakar.
K:Savaşıp göreceksiniz.Cadı Ejderhası vs Alev Ejderhası.Kazanan haklıdır.
A:Tamamdır kabul ediyorum.
C:Yenen kişi belli olduğu için elbette kabul hıh!
K:Şimdi bir de hakem bulmalıyız!
B:Ben olurum.
R:Emin misin?
B:Neden sordun?
R:Çünkü onlar yanlışlıkla sana alev saçarsa sen ölürsün!
B:O zaman ben olmayayım.
K:Peki kim olmalı?
P:Ben olurum!
R:Ben olurum!
İkiside ben olurum diyince ortalık karışır.
P:Ben!
R:Ben!
K:Bunu anlamanın tek yolu var!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon City
Historia CortaBurada Dragon City oyununun hakkında bilmeniz gerekenleri konuşucaz.