Güneş bütün benliğiyle ve gücüyle camdan içeri ışıklarını yollamıştı. Göz kapaklarım adeta açılmamak için çabalıyordu. Zor bela gözlerimi açarak üstümdeki yorganı kaldırdım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim.annem,
-kızım hadi ama kahvaltı hazır hem Cem seni almaya geldi.
Nee Cem mi o nalet olası kuzenim zaten ona dayanamıyorum bide aynı okulda hatta aynı sınıftayız. Bide beni almaya geliyor bide buyur burdan bak.
-Tamam geliyorum anne
Hep birlikte kahvaltı masasına oturduğumuzda cemin bana farklı farklı baktığını gördüm benden hoşlanıyormuydu ki ama o benim kuzenim nasıl olabilirdi ki ben bu düşüncelerim arasında kaybolmuşken Cem:
-Hadi Aysu artık gidelim okula geç kalmayı istemeyiz dimi.
-Tabi hadi çıkalım.
-görüşürüz teyze
-görüşürüz anne.
-o Cem arabayı değiştirmişsin rengi falan bi hoş olmuş dedim ve içten gülümsedim gerçekten hoşuma gitmişti napabilirim ki.
-Teşekkür ederim hoşuna gitmesine sevindim dedi ve Bana içten bir gülümseme yolladı.
Ne çabuk okula gelmiştik. Okula girdik bütün kızların gözü yine Cem deydi ama Cem pek onları takmıyor bana bişeyler anlatıyordu. Şöyle bir baktım gerçekten yüz hatları, kasları olsun gerçekten hoş duruyor ve bi okadar tarz sahibiydi. Ondan neden bu kadar nefret ettiğimi merak ediyorsanız eğer söliyim küçüklükten gelen bir his o benim beş altı yaşlarında kuşumu öldürmüştü ve ben ondan hala nefret ediyordum ama o bilmiyordu tek o değilki kimse bilmiyordu. Sınıfa geçtikten beş dakika sonra hoca girdi. Ders matematikti ve ben gerçekten bu dersi çok seviyordum. Ders başlayalı yirmi dakika olmuştu derse o kadar çok dikkatimi vermişim ki önüme atılan nottan irkildim. Notu açtığımda not Cemden gelmişti.
#Aysu teneffüste birlikte takılalım mı ama bak bu seferde beni ekmek yok okay#
Kafamı Cem e hafifçe çevirerek gülümsedim ve derse geri döndüm. Ders zili çalmıştı ve ben söz verdiğim gibi kuzenimle bahçede bir bankta oturuyorduk ben çikolata yiyor oda gazoz içiyordu. Anlattığı hikayeler o kadar komikti gülmeden edemiyordum.
-çok güzel gülüyorsun be kuzen dedi cem bana doğru sırıtarak.
Ne diyeceğimi bilemedim sende desem yanlış anlamasından korkuyordum
-sende öle.
Ne ne dedim ben al işte yine pis pis sırıtıyor bravo Aysu brovo be kızım sana.
Teneffüs zili çalmıştı herkes sınıfına giriyor ve bizde sınıfa doğru ilerliyorduk.Ders edebiyattı ve ben hiç sevmezdim bu dersi sıramda Cemin yaptığı üzgün surat, mutlu surat gibi yaptığı emojileri izliyordum bu derste Cemin sayesinde sıkıcı geçmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
HumorArda benim kalbimi adeta bir kasırga ya çeviriyordu görüntüsü güzel ama bir yandanda kırıp döküp dağıtıp sakin gibi görünüyordu. çalma veya durumunda yasal işlem başlatılacaktır # ✌tüm hakları çikolatalı milkshake aittir 😂 Şaka şaka bana aittir. İl...