- ...És most szokásunkhoz híven, a nyolcadik osztályos tanulók nyitják meg a bált keringőjükkel, melyet már 3 hónapja gyakorolnak..- mondta az igazgató
Felcsendült a zene. Az első ütemnél Tomi megfogta a derekam és lágyan vezetni kezdett. Életem legszebb pillanata volt. Letáncoltuk, és egy hibát sem vétettünk..nagyon örültünk. Aztán jött a hercegnők külön tánca, ami viszont kihívást jelentett. Nem igazán passzolt a zene a lépésekhez. És 5 lány nem igazán tud partner nélkül szépet összehozni. De mikor behozták nekünk a rózsát, már tudtuk, hogy minden rendben lesz. Aztán egy fotózkodás, és jött a disco. Nagyon élveztúk, halálra táncoltuk magunkat, hiszen utólsó farsangunk volt.
Másnap alig bírtunk újra felkelni, hogy az alsós farsangon is fellépjünk. Hát mit ne mondjak.. nem is volt olyan szép, mint először.
De ezen is túlestünk.
Mivel anyáék maradtak az utána következő bálon, igy Tomival ketten voltunk otthon. Megnéztünk egy horror filmet, ami közben végig ölelt, és aztán lenentünk vacsizni. Hát ebből is kisebb kaja csata lett, mit ne mondjak..
- Nee Sára!
- Akkor te se!
- Nem én kezdtem, csak visszaadtam!
- Ez olyan volt mint másodikban:D Olyan cuki vagy.
- Imádlak!
- Holnap esküvő? -kérdeztem, majd becsuktam a szem és elaludtam a vállán. Igen, valahogy eljutottunk a hálószobába..bár azt én sem tudom, hogy hogy?.