//Pohled Draca//
Nudné a šeré ráno. Ten idiot Goyle si ve velké síni narval plnou hubu muffinů. Je poňekud pohoršující, že musím sedět vedle takového vepře!. Pomyslel jsem si u snídaně..
První hodina je... Bylinkářství, a hele s Nebelvírskými, to budu mít šanci zase poškárlit Pottera a toho krvezrádce Wasleyho.. Grangerovou dneska nechám být, nevím co to se mnou je, ale přicházím jí na respekt.. To nejde vždyť to je Mud.. zarazil jsem se.. byl to divný pocit.. potom mě z přemýšlení vytrhl Crabbe, asi jsem musel vypadat jako pěkný idiot, čuměl jsem furt na lavici vepředu. Musel jsem to zamaskovat a tak jsem řekl ,,Už by snad mělo zvonit sakra.!" Crabbe nepřítomně zabručel a zkoušel kledby na kolemjdoucí spolužáky ze smíšených, či dokonce mudlovských původů.. za pár minut vešls do učebny profesorka Prýtová a začla obvzlášť nudná výuka..
Už bude 2:00 pomyslel jsem si a kvapně se vydal podél jezera, nad kterým se vznášela mlha. Došel jsem až k úctyhodné vzdálenosti od vrby Mlátičky a opřel se o nejbližší, neútočivý strom.. Hermiona je chytrá, tak snad to pochopila...
//Pohled Hermiony//
S Ronaldem a Harrym dneska vůbec nebyla řeč.. Furt mleli o nějakých blbých zaklínadlech, co jim prozradil Sirius, když byl ještě naživu.. Nic proti Siriusovi, jenom...
Musela jsem už nutně vyrazitk vrbě Mlátičce.. jesli jsem tam teda vůbec chtěla jít...
Nakonec jsem šla.Když jsem tam došla, Malfoy se vynoril z mlhy.. Malfoy.. Draco Malfoy.! Opíral se o strom opodál a koukal se lhostejně na mě a pak do země nebo na jezero.. ,,Co chceš?!" Vyštěkla jsem plná obav a strachu.. Co když mě přišel proklít, ublížit mi nebo mě zabít.. Hlasitě jsem polkla a otřásla se při té myšlence. On se však jenom ušklíbl. Vypadal elegantně a zvláštně.. Potom řekl prostou otázku ,, V čem jsou vlastně Potter a Weasley tak dobří? Copak nemáš na lepší? Potom zmizel a nechal mě tu samotnou.. zamyšlenně jsem seděla na lavičce a koukala na místo kde se opíral, a potom na jezero..
Tak co říkáte nové kapitole?😊😇🔥Snad se vám líbila a do comm můžete psát jak chcete aby kniha pokračovala.. Prosím ohodnoťte liekeem a mějte se!💖🖤⚡️🔝
ČTEŠ
Mudlovská šmejdka & Smrtijed <DOKONČENO>
Fanfic•Hermiona Jane Grenagerová a Draco Lucius Malfoy• • Mudlovská šmejdka a zmijozelský princ- smrtijed ?• Jyný Příběch vyprávějící o tom jak to ve skutečnosti bylo s láskou a kamarádstvím v dpbě kdy v Bradavicích studoval H.P. Láska/Nenávist? #Drami...