Ahoj. Již jsem vydala romantickou část a ta sklidila velký neúspěch. Jenom 7👁!!! Upřímně mě to moc mrzelo. Každopádně teď napíšu část kde bude romantika jenom trošku. A jinak za pár kapitol možná knihu ukončím pokud nenapíšete že se vám kniha líbí.
// Pohled Hermiony //
Netřeba zdůrazňovat, že se o mně a Dracovi dozvěděly celé Bradavice. Pozitivní však bylo, že nikdo si z nás neutahoval. Naopak. Jako by knám projevovali větší úctu a pokoru. Jinými slovy, stali jsme se něčím jako králem a královnou Bradavic. U Snapea jsme vyloženě oblíbenci, jací ještě nebyli. Dyž jsme procházeli po chodbách, zdravili nás všichni z Zmijozelu, Mrzimoru i Havraspáru. Nebelvír byl vždycky spožděnej. Však oni se ještě pokloní. Budou muset až... No schrnutě plán.
Šli jsme z Lektvarů s jedničkama v kapsách a bez úkolů. Draco mě držel kolem ramen a my si vykračovali jako pávi. Na pozdravy a projevy hlavou jsme se usmívali a kývali. Úžasný pocit. Nepřekazilo ho ani to, že jsme měli formule. No vlastně trochu jo. Ale zase budeme mít dost času na spánek no. Draco sesěl o lavici přede mnou. Jak já jo miluju! Kratiknot se pustil do výkladu a já do domácího úkolu z Přeměňování - odstraňování věcí (učitelů?).
Po hodině se znenadádí ukončila výuka a všichni studenti byli přesunuti do Velké síně. Brumbál zavedl speciální ochranná opatření. Taková ubohost! Myslí si snad ten starý dědek, že pánovi Zla by nějaká jeho trapná opatření mohla zaterasit cestu k vítěztví? Hlupák! Když sklnčil a bylo ticho, rozesmála jsem se úplně bláznivě. Jako Bella. Draco se přidal a potom i Pans a spol. Tak zuřivě jsme se smáli. Ještě lepší, že u toho byla naše celebrita Rita Holoubková, která vše poctivě fotografovala. Zatím co ze stolu Nebelvíru zněla panika, ostatní koleje vyspěli a přridali se k nám Zmijozelským . Výuka nepokračovala do příštího dne, takže jsme šli s Dracem do komnaty nejvyšší potřeby. Tam jsme vlezly do rozplývavé skříně a vystoupili v Malfoyovic sídle. Všichni nás vítali. Byl tam sám pán Zla, před kterým jsme se oddaně poklonili a ostatní smrtijedi, skterýma jsme se pozdravili. Informovali jsme všechny o opatřeních i stavu. V noc po plese, se pomocí skříně smrtijedi dostaví do Bradavic. A začne válka.! Bella mě pochválila za ten smích. Viděla to ve Věštci. Těším se.Jak už sem říkala, knihu budu psát, pokud bude mít kniha úspěch. To znamená že když se o úspěch postaráte, budete mít další kapitoly a třena i druhý díl knihy! Potřebuju ale hodně přečtení. Je to jako droga! 😂🙉 ty vaše komentáře a votes jsou skvělí! Moc díky a tady máte možnosti jak knihu proslavit.
-Dát ji do seznamu čtení
-říct o ní a vychvalovat ji před spolužáky/ kamarády
-napsat o ni ve své knize
-napsat o ní na sociálních sítích
-a dalšíTak až to bude mít o 50 přečtení víc, tak napíšu další kapitolu ok? Názory pište do komentářů.
Ahoj!🙊🌸💦💞😍
Jo a udělal by mi někdo cover na hororovou knihu ,,Death?" Prosím?. Je o holce, která se změní v ducha. A měl by ten cover vypadat podobně jako u knihy Hello. (Taky super horor!) mockrát děkuju. Výtvory prosím dávejte na instagram s hashtagem: #coverproROZATKU! Hrozně moc děkuju🙊😊
ČTEŠ
Mudlovská šmejdka & Smrtijed <DOKONČENO>
Fanfic•Hermiona Jane Grenagerová a Draco Lucius Malfoy• • Mudlovská šmejdka a zmijozelský princ- smrtijed ?• Jyný Příběch vyprávějící o tom jak to ve skutečnosti bylo s láskou a kamarádstvím v dpbě kdy v Bradavicích studoval H.P. Láska/Nenávist? #Drami...