6. Ja mam dziewczynę, a Ty nie

87 13 7
                                    

Gaston :

Powoli zaczynam się zastanawiać jak to możliwe, że ktoś taki jak ja nie może znaleźć sobie dziewczyny ?

Od pewnego czasu z nikim się nie spotykam a teraz szczególnie chcę to zmienić. 

W rzeczywistości odpowiedź na to pytanie  jest chyba prosta do wyjaśnienia.

Po pierwsze jakoś do tej pory nie przykładałem do tego aż tak wielkiej wagi.

Nigdy nie spotykałam się z kimś na poważnie, nigdy nie powiedziałem żadnej dziewczynie, że ją kocham i nawet nie jestem pewny czy byłem kiedyś tak na serio zakochany.

Dopiero ostatnio naprawdę zacząłem odczuwać potrzebę miłość.

By być kochanym i kogoś kochać. Tak naprawdę.

A po drugie nie chce pierwszej lepszej dziewczyny. Tylko takiej wyjątkowej.

A jeśli wierzyć w przeznaczenie, to właśnie tej przeznaczonej specjalnie dla mnie.

Z moich rozmyśleń wyrwał mnie Matteo, który przysiadł się do stolika, przy którym siedziałem w Jam&Roller.

"Co masz taką minę ?"-zapytał.

"Myślę" - odpowiedziałem, a ten się zaśmiał.

"Nad czym, czy może powinienem zapytać nad kim ? "-spojrzał na mnie.

"Daj spokój Matteo. Wiesz, że nie ma nikogo o kim mógłbym myśleć" -odpowiedziałem.

"Może jesteś zbyt wybredny albo po prostu ślepy " -stwierdził mój przyjaciel.

"O czym Ty mówisz?"-zapytałem.

"Dobrze wiesz, że nie jedna dziewczyna marzy o tym byś zaprosił ją na randkę"-oznajmił.

"Tak samo jest jeśli chodzi o Ciebie"

"Ale ja mam dziewczynę a Ty nie " -powiedział i miał rację.

Pamiętnik Księcia i Księżniczki  (✔) - GasfinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz