50. Zawsze

58 6 3
                                    

Gaston: 

" Chciałbym powiedzieć Ci coś ważnego " - zwróciłem się do mojej dziewczyny.

Tak jak niemal codziennie, siedzieliśmy przy stoliku w Jam&Roller.

Piliśmy koktajle, trzymaliśmy się za ręce i rozmawialiśmy.

Miłe, spokojne chwile we dwoje.

" Słucham Cię " - odpowiedziała Delfi patrząc na mnie.

"Jesteśmy razem zaledwie miesiąc ale jestem z Tobą bardzo szczęśliwy... " - zacząłem i pogłaskałem ja po dłoni.

" Przecież ja też jestem z Tobą szczęśliwa. Nigdy nie czułam czegoś takiego ... " - uśmiechnęła się lekko.

" I ja też czegoś takiego nie czułem jeszcze... A wiem, że Cię kocham " - powiedziałem.

" A ja kocham Ciebie. Bardzo bardzo mocno " - powiedziała Dziewczyna patrząc mi w oczy.

" I chciałabym byśmy byli razem bardzo długo. " -  dodałem.

" To zadziwiająca jako bardzo podobnie myślimy i czujemy. Nie wyobrażam sobie być bez Ciebie. A ile to dla Ciebie długo ...  ?  "

" Zawsze  ? "  -odpowiedziałam pytaniem spoglądając przy tym w jej cudne oczy.

" Zawsze to bardzo długo " - zaśmiała się delikatnie."

" Czyli w sam raz " - również się zaśmiałem.

Po dłużej chwili patrzenia sobie w oczy pocałowaliśmy się.

" Zawsze razem ... " - powiedziała Delfi gdy się nieco odsunęliśmy od siebie.

" Tak, zawsze " 

Pamiętnik Księcia i Księżniczki  (✔) - GasfinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz