7. Przypadek

76 10 1
                                    

Delfi:

Naprawdę starałam się o nim nie myśleć, a przynajmniej nie aż tak często.

Niby nie jestem nieśmiała, więc mogłam do niego zagadać, jednak bałam się odrzucenia.

Tego chyba obawia się każdy, bo gdy coś czujemy mimo odwagi czy pewności siebie jesteśmy bardziej podatni na zranienia.

Miło było myśleć, jak bardzo byśmy do siebie pasowali.

Tyle nas łączy. 

Szkoła, Roller, Muzyka, Wrotki, Popularność..

Bylibyśmy jak drudzy Ambar i Matteo.

Oczywiście nikt nie jest lepszy od Króla i Królowej, ale drugie miejsce to też coś.

A tak na prawdę zależało mi przede wszystkim na nim.

Chciałam by spojrzał na mnie tak, jak ja patrzę na niego.

Z tą myślał zamknęłam swoją szafkę w  Jam&Roller i zamyślona skierowałam się do wyjścia z szatni.

Niestety najwidoczniej przez te uczucia mam głowę w chmurach, bo przez swoją nieuwagę wpadłam na kogoś.

"Nic Ci nie jest ? " - usłyszałam czyjś głos.

Tylko, że ja znałam ten głos i to bardzo dobrze..

"Nie. Nic. Przepraszam,że na Ciebie wpadłam. Jestem dziś jakaś zamyślona " - powiedziałam i spojrzałam na chłopaka.

"Spokojnie. Ja też ostatnio chodzę z głową w chmurach " - powiedział Gaston i spojrzał na mnie.

Spojrzałam na niego.

Miał takie piękne oczy i ten uśmiech..


Pamiętnik Księcia i Księżniczki  (✔) - GasfinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz