Je patnáctého června roku 2014 a Josef měl narozeniny a slavili to u nich doma a o půl páté řekla Nikolka tatínkovi , že se půjde projít a tatínek jí to dovolil. Nejdříve se oblékla a potom musela jít sedm poschodí dolů . Zvířátka si povídala jak se měla tam velice dobré a , že o ně nechce přijít , že ne mají rádi a tak Fousek řekl ,, počkáme , až vylezou z domu a potom se jim ukážeme". A právě vyšla Nikolka a zvířátka se jí objevila před nohama a Nikolka si řekla , když má dnes ten tatínek narozeniny , tak mu darují tyto zvířátka . Nikolka je vzala domů , ale museli vyjít nahoru sedm pater , ale myšky nemohli už ve druhém , a tak je vzali králíci na záda a běželi . Když už tam došli , tak Nikolka řekla tatínkovi , ať se jde podívat za dveře , že tam má pro něho dárek a tatínek šel a otevřel dveře a co tam nevidí všechna zvířátka , která byla samozřejmě ráda , že jo vidí a tatínek byl rád . Ale tatínek řekl , že je tu v paneláku mít nemohou , ale to se také vyřešilo přestěhovali se do domečku do vesnice. Měli tam obrovytánský dům , kde měl každý druh zvířete vlastní pokoj , takže králíci měli vlastní pokoj , morčata také , ale také i potkani , ale z šesti potkani tam najednou bylo dohromady 2dvacet potkani , ale měli tam díry , aby se mohli dostat k sobě a měli se rádi a žijí tam šťastně a možná až dodnes.
Jestli se vám to líbilo tak zanechejte prosím na všech kapitolách hvězdičky **, a kdyžtak i nějaký komentář díky váš Lukáš :*
Obrázky:
Obrázky jsou mé jsou vyhodnoceny , ale pár obrázků je z internetu.
Poděkování:
Moc bych chtěl poděkovat mé velice dobré kamarádce , která mi o této aplikaci řekla a chtěl bych , aby jste se podívali na její skvělé příběhy moc díky Mandragerka Teri003 jsi moc skvělá :* .
ČTEŠ
Útěk z laboratoře
ActionTento příběh je o laboratorních zvířatech , která se chtějí dostat z laboratoře.