Zvířátka běžela a narazila na další dveře , ale tam byla klika a tak králík Sam vyskočil a otevřel dveře a najednou tu bylo devět koček , ale přesněji osm koček a jeden mlsný a proradný kocour Luboš. Zvířátka běžela se schovat do zásuvky , která byla otevřena . Fousek říká a tak teď poslouchejte. ,, Králíci na stůl ke klecím, myšky vyběhnou a kočky za nimi poběží a myšky musíte je zavést ke stolu tam na ně shodí králíci klece . Všichni rozumněli ?" Zvířátka přikyvovala. A tak se dělo myšky vyběhli kočky za nimi a králíci mezitím získali čas , aby vyskočili na stůl . A najednou první kočka a králík Sam na ní shodil klec a takhle to šlo dál až zbyl jenom Luboš , který běžel za myškou Sárou , ale najednou nedal pozor a byl v kleci . Zvířátka vyběhla a radovala se , ale co nechtěli Luboš se dostal ven . Zvířátka se velice bála a chtěla se rozprchnout , ale Fousek řekl ,, nebojte se a hlavně se nerozutečte , když se rozutečeme pochytá nás . Pojďte všichni dopředu a v houfu ." Všechna zvířátka šla proti Lubošovi. Luboš jak uviděl ten houf tak se zalekl a vlezl si sám a dobrovolně do klece a ještě do toho si tam skřípl ocas . Zvířátka se radradovala a šla ke dveřím. Najednou tam byli další dveře , ale bohužel na heslo a co se najednou nestalo v jedné díře se najednou ozval hlas a všechna zvířátka se schovala za Fouska , a Fousek se zeptal.....
ČTEŠ
Útěk z laboratoře
AcciónTento příběh je o laboratorních zvířatech , která se chtějí dostat z laboratoře.