Guru son pun keluar dari kelas , chanyeol tidak berpuas hati terhadap namjoo .
Chanyeol : eoh kau sgt biadap ya , kau itu budak baru tahu .
Joojoo : apa kau mahu dibunuh ?Tatapan namjoo kini tajam pada chanyeol . Chanyeol bangun dari kerusi dia meledek namjoo lagi .pada waktu ini hanya namjoo , chanyeol dan onew kawan baik chanyeol saja yg berada di dalam kelas .
Chanyeol : eoh , onew kau lihat budak baru ini sgt sombong dan berlagak .
Onew : kenapa chanyeol apa dia bilang pada kau ?
Chanyeol : onew dia bilang dia menyuruh ku menghindari nya jika tidak aq akan mati di tangan nya .
Onew : oh benar , siapa namanya ?
Chanyeol : namjoo .
Onew : namjoo apa kau bisa jaga bicara kau kepada dia .Joojoo pon bagun dari kerusi dan berhadapan dengan chanyeol dan onew .
Namjoo : jadi kau onew ? Haih kau patut mati juga .
Onew : apa ! Kau sgt biadap !
Namjoo : aq hanya bicara benar , kau akan mati di tangan ku , yang pasti di tangan aku .Namjoo meninggalkan chanyeol dan onew di dalam kelas .
Namjoo rehat di kantin bersama abgnya .
Suho : joojoo apa kau ada mangsa di dalam kelas mu ?
Namjoo : ada , dua orang kedua org itu sgt biadap kepada ku jadi aq akan membunuhnya dengan rasa gembira .
Kai : kau tahu hyung gadis yang dusuk disebelah ku itu tidak ada namanya di dalam kertas ku . Makananya aq tidak akan membunuhnya .
Suho/chen : aq juga .
Namjoo : wah daebak!!!!! Oppa aq mahu membeli susu sebentar .
Suho : okeNamjoo berjalan ke arah tempat susu dan
Brukkk ..
Namjoo melanggar seorang lelaki tinggi yang rambutnya berwarna pink .
??? : maafkan aq apa kau terluka ?
Namjoo : tidak apa , aq oke saja .
??? : kau seperti pelajar baru disini .
Namjoo : iya aq pelajar baru disini .
??? : aq kim seokjin panggil saja aq jin .
Namjoo : oh baiklah , aq harus pergi segera dedaaa
Jin : dedaaa ..Namjoo pon pergi ..
Jin : aish aq lupa mahu tanya namanya , moga kita akan bertemu lagi .
Di kelas kai .
Guru krystal : nama saya krystal jung guru bahasa inggeris kamu .
Kai : apaaaaaa ! ( menjerit ) .Semua di dalam terkejut termasuk guru krystal .
Guru krystal : kenapa kamu menjerit ?
Kai : tidak ada apa maafkan saya .
Guru krystal : baik keluarkan buku masing masing .Di rumah .
Suhoo : di mana joojoo ?
Chen : gak tahu dia bilang dia pulang lewat .
Suhoo : oh baik .
Kai : hyung ini gila .
Chen : kenapa ?
Kai : krystal harus ku bunuh itu adalah guru bahasa inggerus ku sendiri .
Suho/chen : apa !!!Namjoo pov :
Murid murid sudah pulang hanya tinggal chanyeol dan onew di dalam kelas . Namjoo menunggu di luar .
Namjoo : apa kau berdua masih sibuk ?
Chanyeol : yah kau mahu apa ?
Namjoo : seperti yang kubilang mahu membunuh kalian berdua .
Onew : kau bisa gak jgn bercanda kami berdua sgt sibuk sekarang .
Namjoo : oh ya ! Tapi aq tidak bercanda . Aq akn membunuh kalian dan baru aq pergi .
Chanyeol : hei kau ( chanyeol bergerak ke arah namjoo )Namjoo menghilang kan chanyeol . Onew terkejut , hei perempuan gila pulang kan chanyeol semula .
Namjoo : haih tiba masanya untuk membunuh mu
Namjoo pergi mengigit leher onew .
Onew : tidakkkkkkkkkkkkkkkk !
Onew pon mati
Namjoo : sekarang giliran chanyeol .
Chanyeol pon kembali semuala , dia kembali terkejut melihat onew yang sudah mati akibat digit oleh namjoo .
Namjoo : sekarang gilira kau
Namjoo membaling lima bilah pisau kepada chanyeol , tepat pada badan nya . Chanyeol pon mati .
Namjoo : hahaha padan muka itu kerana orang yg tidak mahu mendengar arahan ku .
Namjoo bersiap sedia untuk pulang , sewaktu namjoo keluar dari pagar ade seorang lelaki menghampirinya .
???? : hai apa kau masih mengigati ku ?
Namjoo : oh kau jin , kenapa masih disini ?
Jin : eoh aq menunggu kawan ku ?
Namjoo : siapa ?
Jin : chanyeol dan onew mereka berjanji pad ku agar pulang bersama , tetapi mereka tidak datang lagi . Apa kau lihat mereka berdua ?
Namjoo : ouh tidak aq harus pulang dulu .
Jin : sebentar ! Apa namamu ?
Namjoo : namaku namjoo
Jin : baiklah . Dedaa namjoo
Namjoo : oke dedaaaJin ternampak koler leher namjoo ada sedikit darah . Tapi dia memikirkan perkara positif mungkin digigit nyamuk lagi .
Di rumah .
Suho : sudah pulang
Namjoo : iya aq baru lepas membunuh dua orng.
Kai : wow hebat sungguh kau joo .
Namjoo : mestilah aq kan kim namjoo