Last 👌🏿✨

67 7 0
                                    

Keesokan harinya namjoo turun ke bumi untuk menjumpai jin .

Jin : namjoo apa kau rindu padaku ?( Gurau jin pada namjoo )
Namjoo : jin aq tidak mahu jumpa kamunlagi , hari ini hari terakhir kita bertemu .
Jin : tapi kenapa namjoo ?

Namjoo ingin pergi , tetapi ditarik oleh jin , jin memegang pipi namjoo dan chuu ~

Jin : ku mohon namjoo jagn tinggalkan aq seperti ini .
Namjoo : kenapa kau mencium ku ..

Jin mencium namjoo lagi chuu ~

Namjoo melepaskan ciuman dengan kasar .

Namjoo : kau itu oppa ku ( tengking namjoo )

Jin terdiam bisu ... namjoo pun pulang ke istana vampire dengan keadaan sedih .

Jin pov .

Jin : apa ! Aq abgnya ? ?.. bohong tipu kau namjoo itu alasan kau untuk meninggalkan aq .

End pov .

2 bulan kemudian .

Suho turun ke bumi untu berjumpa dengan jin .

Suho menceritakan kesemuanya .

Jin : jadi aq ini anak vampire tapi aq dihukum dan dicampakkan di bumi . Kerana aq tidak membunuh keluarga warewolf . Dan semua yang kalian bunuh itu telah membunuh adik beradik kita .??
Suho : iya jin hyung harap kau bisa melupakan namjoo . Kerana dia adikmu yang last sekali .
Jin : jadi aq mencium adik ku sendiri ?
Suho : hmmm .
Jin : apa namjoo sehat ?
Suho : namjoo sudah meninggal kerana dia tidak mahu meminum darah manusia .
Jin : apa ?!
Suho : kerana dia mengingat kan mu , dia terlalu mencintaimu jin . Tapi dia tidak bisa kerana kau abgnya .
Jin : tidak kau tipu kan hyung , namjoo sendiri bilang yang kau akan kekal selamanya .
Suho : benar , tapi dia tidak bilang kan tanpa darah manusia dia akan mati . Sudahlah jin aq kai dan chen juga bersedih , adikku yang manja kim namjoo sudah tiada lagi .

Jika dia mati aq pon harus mati juga . Kerana aq sudah berjanji dengannya .

Flashback on .

Jin : aq juga mencintaimu namjoo , jika kau mati aq juga akan mati .
Namjoo : janji ?
Jin : ya aq janji .

Flashback off .

Jin : hyung bunuh aq .
Suho : apa !

Di istana .

Suho : appa aq sudah membunuh jin , kerana itu kemahuan nya .
Raja : tidak apa . Kerana mereka berjanji untuk sehidup semati .

Setahun kemudian .

Suho bahagia dengan dewi angkasa iaitu son naeun .

Kai juga bahagia dengan putri pelangi joy .

Chen dicampakkan ke bumi kerana dia mahu menjadi manusia , dan dia sekarang kerana bahagia bersama bomi .





























●TAMAT●

vampire love .Where stories live. Discover now