Hari cuti .
Kai mahu membeli bunga untuk hiasan di dalam rumah . Dia pon masuk ke sebuah kedai bunga .
?? : pagi encik bunga apa yang encik mahu ?
Kai : apa apa saja janji cantik apabila di dalam rumah .
?? : erm bagaimana dengan bunga lily , bunga ini sgt wangi dan menyelerakan apabila melihatnya .
Kai : iya benar juga . Baiklah saya mahu bunga itu .Gadis itu pun menyiapkan bungan yang kai pesan .
Kai : apa namamu ?
?? : eunji .
Kai :( dlm hati " sebaiknya aq membunuhnya sekarang " )Kai mengeluarkan sebilah pisau dan menikam perut eunji sampai mati .
Eunji : arkkhh .
Kai : maafkan aq .Eunji pon mati . Kai dengan pantas mengambil bunga yang dibeli nya dan terus pergi dari kedai itu .
Chen pov .
Chen mengambil angin di luar dan dia melanggar seorang perempuan .
??? : eoh maafkan saya
Chen : tidak apa .
??? : siapa namamu ?
Chen : chen . Kau ?
??? : aq minah
Chen : apa aq bisa meminta no telefon mu
??? : boleh 011.........End pov .
Namjoo pov .
Namjoo menikmati buble tea , kebetulan jin ada disitu .
Jin : oh namjoo kau disini ?
Namjoo : iya kerana aq minum buble tea di sini
Jin : apa aq boleh duduk disini sekali .
Namjoo : oh silakan .Namjoo dan jin sgt rapat sudah sebulan hubungan mereka menjadi sebagai kawan .
Sebulan kemudian .
Suho sudah selesai tugas membunuhnya begitu juga dengan kai dan namjoo hanya chen saja yang belum membunuh lagi hanya seorang .
Chen pov .
Minah : oh onew ! Apa kau tinggal di sini ?
Onew : iya ini rumah ku apa kau lakukan disini ?
Minah : adikku hayong meningal dunia , semalam aq baru dpt tahu .Namjoo keluar ke arah onew .
Namjoo : hi
Minah : hi
Namjoo : unnie ini darimana !
Minah : unnie anak penyewa ini , dan adik unnie meninggal jadi unnie baru tahu semalam .
Namjoo : apa ! Hayong mati .Namjoo buat buat terkejut .
Onew : namjoo ayuh masok .
Namjoo : bye unnie
Minah : bye .Di dalam rumah .
Namjoo : seharusnya kau harus membunuh nya cepat oppa , jika tidak kau dalam masalah .