parte 4

26 9 10
                                    

Annemin silahından zar zor kurtulunca mutfakta buldum, kendimi. Akşam gelecek misafirler için neden sabahın köründen hazırlık yapıyorduk ki?

Bu fikrimi anneme söylemek için ağzımı açıp anneme döndüğümde annemin domates doğradığını görünce ağzımı geri kapattım.

Kural 9: Annenin elinde bıçak varsa onun sevmeyeceği fikirler öne sürme.

Annemin yüz kuraldan oluşan bir kural defteri vardı. Bunu bana on üç yaşındayken okutmuş ve terlik tehditi ile ezberletmişti.

Benim böyle çılgın bir annem varken aşık olmak benim neyimeydi?

Annem, babamın yanında uslu bir kedi oluyordu, lakin. Ona masaj yapıyordu, ona güzel sözler söylüyordu. Hatta espri bile yapıyordu. Ama ne olursa olsun onlar birbirini çok seviyordu.

Bende bu yüzden -onların birbirine sevgisini göre göre- küçük yaşta sevdim, birini.

Annem beni tek çocuk olduğumdan dolayı el bebek gül bebek büyütmüştü.

Ama ben çevrem tarafından hep görünmez olan biri olmuştum. Ama bunu aileme hiç belli etmemiştim. Onlar üzülmesin diye.

Şimdi de sevdiğim adam ile konuşuyordum. Ben mutluydum. Kimse umurumda değildi. Ben sadece Kaan'ı istiyordum.

Kendi kendime konuşurken telefonuma mesaj geldi. Kaan'dan idi. Zaten bana başka kim mesaj atardı ki?

Kaan: Uyuyamadım. Daha doğrusu annem uyutmadı. Sen annenden kurtuldun mu?

Gökçe: Vallahi şu an bilmediğim misafire yemek yapıyorum.

Kaan: Çok hamaratsın. Tam annemin hayalindeki gelin adayı. Seni alan yaşadı.

Yazdığı mesajı okuyunca çığlık attım ve kendimi yerde buldum. Bayıldım, galiba. Bayıldım mı?

lluvia ☔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin