E ziua mea azi... în sfârşit fac 22 de ani. Ca singurul fiu rămas în viaţă a familiei Altman, tatăl meu mi-a promis o petrecere pe cinste. Tata, marele Hunter Altman, deţinător al fabrici de arme şi patron a 7 cluburi de noapte mă are doar pe mine. Fratele meu mai mare, French şi mama mea, au fost ucişi de un incendiu în atelierul lor de artă. Locuiesc cu tata într-o casă măricică, alături de paznicii noştri, un partener al tatălui meu şi femeia misterioasă din partea de casă a tatălui meu. Am văzut-o doar de câteva ori. Ştiu că după moartea mamei mele, tata a luat-o pe tipa asta, au o relaţie ciudată iar ea nu are voie să iasă sau să dea ochii cu mine. O ţine secretă, nu ştiu din ce motiv însă mă intrigă picioarele ei, căci asta e singura parte din ea pe care am văzut-o.
-Alden, fiule, petrecerea de azi, o să însemne totodată şi intrarea ta în afaceri. Ai terminat cursurile, afacerile îţi sunt la picioare.
-Toate? zic eu râzând
-Ei nu! Începi de jos. Ca toţi. Dar atunci când o să îmi dau ultima suflare fiecare om din afaceri îţi va aparţine
-Să îţi dai ultima suflare? Tată, ai 50 de ani, eşti în puteri
-Normal. Mai ceva ca tine.
Urc în camera mea şi mă îmbrac pentru petrecerea mea. Un costum clasic, negru şi părul puţin burzulit. Am de gând să iau pe cineva în camera mea după petrecerea de azi.
Petrecerea e în toi... prietenii de la colegiu, liceu, prieteni de ai tatei, toţi sunt aici. Muzica e dată tare şi ameţeala mă cuprinde puţin. dar alcoolul mă prinde greu şi sincer nu am de gând să mă îmbăt azi. Intru în bucătărie pentru puţină gheaţă în băutura mea. Îmi pun paharul pe marginea barului şi mă îndrept spre frigider. Zăresc două picioare lungi, slabe, uşor bronzate şi aspect catifelat... e ea... curva lui tata. Nu îi văd partea de sus căci e acoperită de uşa frigiderului ce stă deschisă.
-Picioarele tale îmi sunt întipărite în minte încă de anul trecut.
Tresare uşor şi se blochează.
-Te rog... nu îl lăsa să ştie că m-ai văzut... Pleacă... spune o voce răguşită dar catifelată.
Simplul ei "te rog" mă face să mă gândesc la ea, rugându-se la picioarele mele să o satisfac.Nu zic nimic, îi mai privesc picioarele încă o dată şi dispar în mulţimea petrecerii. M-am întors după câteva minute, însă fata nu mai era. Băutura mea e încă acolo, dar are gheaţă în ea... curva e folositoare.
-Fiule, e totul în regulă?
-Da, tată... dar am o dorinţa
-Orice, pentru unicul meu moştenitor
-Curva ta, fata misterioasă... o vreau
Tata tresare. Măreşte ochii şi începe să transpire.
-Ştii de ea?
-Nu, nu i-am văzut numai picioarele de câteva ocri. O vreau, tată.
-Sunt cel puţin 20 de fete, modele, afară. Toate au picioare frumoase
-O vreau pe ea... noaptea asta
Tata nu îmi rezistă niciodată.
-O noapte. Apoi mi-o returnezi
-S-a făcut.
-Perspectiva lui Audrey-
Stau în camera mea, mă uit la tv şi încerc să nu bag în seama gălăgia de afară.
-Drey! aud vocea lui
-Da, domnule Hunter... zic cu frică
Sper că nu i-a spus Alden de mine... dacă...
-Ascultă aici, splendoare. Alden...
-Jur că a fost un accident mi-a văzut doar picioarele şi...
-Taci, o doamne, fetiţo, ascultă. eşti aici de doi ani. Uite cum facem, având în vedere că ştii cam multe. O să faci sex cu Alden. O noapte, doar noaptea asta. îşi doreşte asta. O sa taci, nu spui nimic din ce ştii... înţeles?
-da, domnule Hunter... zic umilă şi îmi caut ceva sexy
- Ce fată cuminte... o să îl plăci. Dar nu uita!
- Sunt a dumneavoastră
-Trup şi... spune apropiindu-se de mine
-Şi minte. zic şi îl sărut uşor
Îmi e atât de greaţă de el... Am 18 ani, iar el... 50. Îi urăsc corpul, mirosul, sforăitul, vocea... tot! Pun pe mine lenjeria mea nouă, cumpărată de Hunter. Roz prăfuit, doar din dantelă, cu vedere la tot. Mă privesc în oglindă. Arăt aşa bine... de ce mă aflu aici? dau cu parfum, un ruj şi mă pregătesc să fiu violată seara asta.
-Urci la el în cameră şi îl aştepţi acolo. Nu uita. Tăcere!
Dau din cap şi urc în camera lui Alden asigurându-mă că nu mă vede nimeni. Privesc camera... tot e negru. pe o noptieră mică stă o poză cu fratele şi mama lui. Bietul Alden, dacă ar ştii ce s-a întâmplat cu adevărat cu ei... Mă întind pe pat şi mă joc cu prezervativul pe care mi l-a dat tatăl lui. Aştept aşa 2 ore, uitându-mă pe pereţi şi cântând. Aud paşi apăsând scările, apoi clanţa se mişcă. Alden intră în cameră. E prima dată când îl văd atât de aproape. mă zăreşte şi mă priveşte fix în ochi.
-Ai fost de acord să vii? Întreabă şi îşi desface cravată
-Nu am avut de ales zic şi mă ridic în picioare.
Mă priveşte din cap până în picioare. Zâmbeşte puţin şi îşi muşcă buza. Stinge lumina şi aprinde veioza.
-Cum te numeşti? întreabă şi se apropie de mine descaltandu-se
-Audrey... tatăl tău îmi spune Drey
-Atunci eu o să îţi spun doar... Audrey. şopteşte şi mă ia de talie
-Tatăl tău mi-a dat asta. zic şi îi arăt prezervativul
-tatăl meu... uită de el azi. Noaptea asta eşti a mea. Înţeles?
-Da, domnule Alden. spun apăsând cuvintele
-Domnule Alden? zice amuzat
Plec capul ruşinată
-Ştii, pentru o curvă eşti destul de bine crescută. Cuminte şi frumoasă.
Mă încrunt când îl aud spunându-mi "curvă". Mă strânge de talie şi începe să îmi sărute gâtul. E atât de tandru...
-Nu vreau să mi te supui. Îmi place sexul egal.
-Adică? întreb mirată
-O să vezi. zice şi mă ridică punându-mă pe pat.
Mă dezbracă cu mişcări lente şi uşoare. Mă mângâie, mă sărută, şi coboară uşor în jos sarutandu-mi copasele.
-Nu am văzut în viaţa mea picioare mai frumoase ca ale tale, Audrey. spune şi mă muşcă uşor.
E atâta de diferit de tatăl lui. E tandru, chiar şi muşcăturile lui mă fac să gem, nu să urlu de durere. Îl dezbrac uşor şi îi ating pielea. E fină, nu asprăşi păroasă ca a boşorogului. Îl prind de faţa şi atac într-un sărut tandru. Mă muşcă de buza de jos, îi gem uosr în gură şi îl fac să zâmbească.
-Vreau să compari asta cu a tatălui meu. zice şi îşi dă jos boxerii.
Privesc lung, în lumina palidă a veiozei. E de două ori mai mare ca a tatălui său. Picioarele lui musculoase se inpletesc cu ale mele, mă cuprinde de talie şiîşi foloseşte cealaltă mâna pentru sprijin. Intră uşor şi iese repede
-Ok... sunt plăcut surprins de tine, micuto. pentru o curvă, eşti atât de mică şi strâmtă.
Mă încrunt iar, mârâind uşor.
-Cum îţi place? zice şi se freacă uşor de mine
-Adică?
-Repede, încet, nu ştiu...
-Um... în afară de repede nu cunos altceva. zic şi zâmbesc amuzată
-Frustratul... zice referindu-se la tatăl lui.
Intră încet şi nu măreşte ritmul. Rămâne lent şi se mişcă amplu până când tremur sub el. Nu îmi amintesc ultimul meu orgasm, deşi fac sex cu tatăl lui apropae zilnic. Mă face să tremur puternic, să gem cu plăcere muscandu-i pielea fină pe pe umăr şi zagariindu-i spatele că mătasea.
-Mai uşor, micuţo... spune şi se ridică inducându-mi să mă pun în genunchi în faţa lui.
Urăsc partea asta. Bătrânul face blowjobul de-a dreptul oribil. Ling uşor şi adâncesc mădularul în gură. Păstrez ritmul lent pe cre îl începuse el cu mine.E surpinzator de placut.Continui câteva minute apoi îl simt incordandu-se. Mă împinge pe spate şi intră în mine repede. Face câteva mişcări şi îşi dă drumul în adâncul meu făcându-mă să gem, iar. Îmi dau seama că nu are prezervativul pus. Măresc ochii şi icneesc.
-Nu iei anticoncepţionale?
-Da, dar...
-Sunt curat, micuto. spune şi mă sărută pe frunte.
Iese din mine şi mă trage la pieptul lui.
-Somn uşor... oftează şi îşi adânceşte capul în părul meu.
-Să... să dorm aici?
Bătrânul nu mă lasă să dorm cu el. După sex, merg mereu în camera mea.
-Mhm... şopteşte şi mă înveleşte.
Băiatul asta e impesionant de gentil. Închid ochii şi adorm... transpirată, burzulita şi satisfăcută... prima dată în viaţa mea.Aceasta este cartea mea nouă, dragilor. Sper că v-a stranit interesul, că vă place ideea. Mulţumesc că sunteţi încă aici şi sper ca aceasta carte se va ridicala nivelul aşteptărilor voastre.
CITEȘTI
Sold Virginity
RomanceVândută la 16 ani, Audrey cunoaşte tot... tot cu excepţia trecutului ei.