Cap.3. I'm dead

6.6K 479 18
                                    



A trecut o săptămâna în care m-am simţit destul de bine. Hunter nu prea a avut chef de sex, norocul meu. Alden a început afacerile iar eu nu mai sunt nevoităsă mă ascund atât de mult. Hunter şi Alden mă iau azi cu ei în club. Hunter mă ia cam o dată pe lună la cluburile lui, că să nu meargă neînsoţit, dar mereu ajung să rămân pe mâna bodyguardului lui. Faptul că vine şi Alden e ceva nou, iubesc schimbările, având în vedere că se întâmplă atât de rar de când suntaici.

-Eşti gata? întreabă Hunter şi im bate în uşă

-Imediat, domnule. zic şi îmi încalţ pantofii.

Port o rochie albastră deschis, mulată, până la genunchi, ceva decent şi sexy în acelaşi timp. Ies din camera şi îi zâmbesc lui Hunter. Nu ezită să măplesnească peste fund.

-Ce gusturi bune am. zice şi îmi pune mâna pe umăr

El îmi alege mereu cu ce să mă îmbrac, nici măcar asta nu pot face. Mergem în hol, unde Alden aşteaptă, îmbrăcat în blugi o cămaşă neagră şi par burzulit. Hunter poartă costum. Numai costume poartă. ieşim şi ne urcăm în maşină. Hunter alege să stea în faţă, lângă şofer iar eu şi Alden în spate.

-De ce îţi acoperi picioarele aşa? întreabă Alden şoptit... foarte şoptit

-Nu am ales eu rochia. zic şi mă apropii de urechea lui că să îi şoptesc

Nu mai spun nimic. Alden continuă să se uite la rochie

-O prefer lungă, totuşi. zic şi mai şoptit

-Ciudat... curvele, de obicei...

-Am ajuns. ne întrerupe Hunter

Intrăm în club, unde dansatoarele poartă costumase drăguţe pline de sclipici

-De aici provii? întreabă Alden şoptit

Nu zic nimic. Îmi muşc buza de jos şi îmi înghit acel "du-te-n mă-ta aia moartă". Îmi pun zâmbetul pe faţă iar. Să mă bucur de mica escapadă lunară. Ne aşezăm pe un colţar rezervat, înconjurat de pereţi de sticlă ce blochează cât de cât zgomotul muzicii.

-Ei bine, Alden ştiu că ai mai fost pe aici...

-Niciodată cu tine, în schimb. zice şi ia o gură din paharul cu băutură roz de pe masă.

-Fiule, în serile când vin, se adună cele mai tari puicuţe. Le plătesc bine, în general

-Ai propria ta curvă, tată, nu ajunge?

-Diversitate, fiule... diversitate. Cum spuneam, uite nişte bani, poate te distrezi şi tu la noapte. Şi nu uita...

-Blondele gem mai frumos. zic ei deodată şi se uită la mine

Îmi las privirea în jos şi îmi privesc pantofii.

-Bine, blonda mea e cam mută. zice Hunter şi râde

-Mută? Glumeşti? E muzică... zice Alden şi îmi face cu ochiul

O, nu... Acum mi-o iau. Faptul că am gemut în timpul sexului cu Alden a fost pentru că a fost plăcut. Cu Hunter nu gem niciodată. Mai oftez şi eu, dar să gem, nu. Alden ia banii daţi de tatăl lui şi iese din cuşca de sticlă. O dată ce iese şi se îndepărtează Hunter îşi întoarce privirea spre mine.

-Aşa deci, muzicuto... se apropie de mine şi îmi mângâie obrazul

zâmbeşte ironic şi îmi da o palmă peste obraz. Sticlă ce înconjoară canapelele noastre e făcută în aşa fel încât să se vadă doar din interior, din exterior arată ca o oglindă.

-Deci să înţeleg că Alden te satisface mai bine?

-În nici un caz, domnule, m-am prefăcut. Era petrecerea lui, am zis să îmi fac treaba bine. Doar ştiţi că nu gem niciodată. Aşa sunt eu. zic eu repede, ca un robot

-Hm... să zicem că te cred. Totuşi, aş vrea să faci ceva, că să te cred. zice el şi îşi desface cureaua de la pantaloni.

Îl privesc lung.

-Domnule... eu...

Mă prinde de par şi mă trage deasupra pantalonilor lui.

-Foloseşte-ţi gura aia cum trebuie, Drey. zice el şi îşi adânceşte mâna în părul meu.

Detest să fac asta. Detest să îl ating în orice fel şi detest să mă atingă el, în orice fel. Se termină repede, ca de obicei, îşi închide pantalonii şi seridică. Se aranjează şi iese de parcă nimic nu s-a întâmplat. Fug în baie unde folosesc o grămadă de apă să mă clătesc. 2 ani şi încă nu m-am obişnuit. Ies din baie şi îmi croiesc drum spre cuşca de sticlă. Încerc să trec de un grup dar sunt nevoită să îl ocolesc. Cineva mă prinde de mâna şi mă trage. privesc in spate, un tip cu mustaţă mă ţine strâns de încheietura.

-Nu vreau să dansez, mutumesc. zic şi mă trag

- O haide... zice el şi mă trage mai aproape

Încerc să mă smulg însă îmi e atât de greu...

-Hei, hei, cred că a zis că nu vrea să danseze... aud o voce şi încheietura îmi e eliberată

Alden stă în spatele meu.

-Vino. spune şi mă trage spre canapele noastre.

Intrăm şi ne aşezăm.

-Domnule Alden, va rog nu îi spuneţi tatălui dumneavoastar de asta, eu...

-Ce vină ai tu? În plus... îţi e frică de tata? întreabă el şi îmi pune în pahar vodka

Nu zic nimic.

-Te bate? întreabă şi se încruntă

Nu răspund.

-Te bate? mai întreabă o dată pe un ton ridicat

-Nu, tatăl dumneavoastră e genitil, îl respect doar. spun şi îmi trag rochia mai jos.

-Ia şi bea. zice el şi iridica paharul că să ciocnim.
Mă uit la paharul de pe masă. Nu am voie să beau. Hunter nu mă lasă. Nu m-am îmbătat niciodată
-Nu, mulţumesc, nu beau.
-Te-am salvat, îmi eşti datoare.
Dau paharul ăla de vodcă pe gât, încă unul, şi atât îmi amintesc...  

Sold VirginityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum