Cap.9. Mom...

6K 455 23
                                    


  Mă trezesc singură în pat. Slavă Domnului că Alden s-a strecurat înainte de venirea tatălui sau. Pe pernă de lângă mine zace, gol şi mototolit, un pachet de ţigări. Un surâs îmi brăzdează faţa obosită.
-Crezi că o casă că asta se întreţine singură? aud vocea lui Hunter
-Nu, domnule... acum mă ridic
Nu mai spune nimic, iar asta e semn bun. Dimineaţa, sau ce a mai rămas din ea rămâne domoală, liniştită şi tăcută. Ora prânzului însă, mă surprinde cu un val de ţipete la telefon. Hunter se ceartă cu cei ce lucrează pentru Alden. Şi ei, ca mine, sunt cutii închise. Alden deţine un club, cel curat... "curat". Hunter mai "matură" pe acolo cât de des poate că să păstreze secrete şi minciuni.
-Totul e în ordine, domnule? întreb şi îl ating pe umăr
-Drey... ştii, tu chiar ştii că lucrurile sunt...
-Aşa cum sunt. zic şi mă pun în braţele lui
-Totuşi, dacă nu ai fi tu, probabil mi-ar fi mai greu.
-Chiar? întreb eu şi mă joc cu faţa lui nebărbierită
-Mhm... Văd că tu şi Alden sunteţi...
-Amici. zic scurt
-Dacă...
-Domnule, sunt sigilată... zic şi îmi pun decolteul în faţa lui şi un zâmbet îi cuprinde faţa.
-Eşti o faţă deşteaptă, Drey... mică... aşa mică
Mereu mi-am dorit să îl întreb, de la cine m-a cumpărat, să aflu pe cine aş omorâ, să aflu ceva... am nevoie să îmi ştiu trecututl, însă deocamdată nici prezentul nu-l cunosc.
Alden intră în bucătărie şi ne zăreşte. Hunter îşi pune mâna pe piciorul meu şi mă mângâie uşor. Alden ne priveşte, cu paşi apăsaţi se îndreapt spre frigider şi trânteşte uşa acestuia.
-Fiule... totul e ok? spune Hunter cu privirea în decolteul meu
-Mhm. spune sec şi îşi mută privirea în ochii mei
O privirea seacă, tulbură mă străpunge. Nu ştiu ce ar putea însemna... nervi? am greşit cu ceva?
-Alden, eu şi cu Drey ne retragem, prânzul e în cuptor. zice Hunter şi mă trage de mână spre dormitor.
Înainte să întru în camera îi arunc o privire lui Alden. Îşi muşcă buza agresiv, pumnii lui sunt încordaţi şi vena de pe gâtul lui arată cu certtudine că ceva nu e chiar bine.
-Ce are fiul dumneavoastră? întreb în timp ce caut prezervativele
-Ce contează în ochii tăi? Să nu îmi zici că ţi-a căzut cu tronc
-Mie? Va rog... ştiţi că nu am
-Inima. zice el mândru. Doar te-am crescut bine ăştia 2 ani. zice şi mă trânteşte în patru labe.
Observă pachetul gol de ţigări ce încă zace pe noptieră mea
-Ce caută pachetul lui Alden aici? întreabă el şi îl ia în mâna
-Oh, probabil a căzut din ceva haine când strângeam coşul pentru spălătorie. zic cu fler, sigură pe mine.
-Doamne, aeriană eşti. zice
Credulul... de la el ştiu să mint. Elevul depăşeşte maestrul
Sexul, pot zice că mai bun că de obicei. Probabil detorita momentului liniştit cu Hunter de dinainte. Primul an,nu a fost atât de rău că ăsta. În primul anera pur şi simplu vrăjit de frumuseţea mea. Şi acum e, mai mult decât ar trebui, însă, după ce Alden a decis să îl urmeze în afaceri şi-a pierdut minţileîncercând să ascundă tot mai mult faptele lui de criminal.
Întunericul din sufragerie e tot ce mă înveleşte. M-am ridicat în miez de noapte cu şi m-am întins pe canapeaua din sufragerie. Paşi repezi se aud dinspre uşacasei. Mă ridic în capul oaselor şi privesc. Alden, mort de beat, târăşte după el o sticlă de vodka scumpă. hainele lui sunt răvăşite, probabil a ajuns după o vizită la club.
-Domnule Alden... zic în întuneric
-Frumoaso... zice şi mă priveşte
-Sunt goală, va rog nu aprindeti becul
-Haide, aşează-te... să te pictez, că pe o Mona Lisa din filme porno.
-Doamne, domnule Alden, vorbiţi numai prostii. O să iau eu asta. zic şi îi iau sticla din mână înainte să o scape şi să îl trezească pe dracu de tac-su'.
Mă prinde de mâna şi mă lipeşte de el.
-Curvo... spune şi mă priveşte în ochi
Îl privesc dur. Înghit cuvintele aspre şi îmi înmoi privirea. Mă supun, aşa cum fac mereu.
-Domnule, vă rog... nu sunt o
-O curvă? Cum nu? Te atinge el, te ating eu? Câţi te-au mai atins? Toţi din oraş?
-Domnule, doar voi doi. Însă, asta nu e ceva ce ar trebui să discutăm. Va rog, patul dumneavoastră va aşteaptă
-Eşti tu în el? întreabă şi urcă scările în timp ce îl ajut cu o mâna
-Nu, eu sunt aici
-Fotomoterfazeaza-te... acolo, în patul meu
Râsul mă înfundă. Ajungem în camera unde îl aşez pe pat. Îl dezbrac şi îl învelesc.
-Îmi e dor de mama. spune el şi îşi bagă capul între perne
-Şi mie... zic şoptit
Mă aşez lângă el şi privesc poza mamei lui de pe noptieră. Pandantivul de la gâtul ei, atârnă acum la gâtul lui. O cheiţă mică, simbol a ceva ce nu cunosc.
-Mama... zice el şi ochii i se înlăcrimează
Îi trag capul în poala mea goală
-Mhmmm... miroase bine. zice şi mă gâdilă cu nasul pe coapse
-Domnule... cred că ar fi mai bine să dormiţi
-Da... aşa o văd pe
-Mama... zic şi îi mângâi capul
Rămân lângă el până adoarme, îi mângâi părul şi barba uşor crescută. Mă joc cu lobul urechii lui şi murmur melodii lente. Adoarme că un copil, liniştit. Îiaşez capul pe pernă şi îl învelesc.
-Dacă aţi putea înţelege de ce nu sunt curvă... dacă mi-aţi înţelege viaţa... nu sunt o curvă, domnule Alden. şoptesc, îi sărut mâna şi plec cu capul plecat.  

Sold VirginityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum