Ali 'nin dediği cafeye dogru yol aldım.
Kısa bi sürede dedigi cafe ye ulaşp arabayı otoparka park edipCafe 'nin girisine yürümeye basladım. Kapıyı acar acmaz gözüm aliyi aradı .
Kısa bi taramdan sonra sag kösede ickisini yudumlarken buldum.Adımlarımı o tarafa çevirip beni görürcesine ayaga kalkıp elini uzattı .
- hos geldin .
- hoş bulduk ee ne ögrendin diyip bi koltuga kurldum.
- önce kim miş gormek ister misin ?
- Burdamı ?
- evet bizim adamlara dediğimden beri takipe almıslar birkac arkadşıyla burya geldıgini soyleyince bende sana haber veriyim dedim .
AMA anlamadğım ne ara burda cevresi oldğu ?.
- Anlıcaz bakalım derdi neymıs .
Hangisi şu uzun boylu olan mı?- Evet o nerden bildin .
-Cünki hastnede asansörde karılaşmıstk daha doğrusu acelsi varmıscasna carpıp gitmişti .
- Anladım ee napcaz şimdi ?
-Az bekleyelim çıkısta bakalım nereye gidiyorlar azda olsa bi bilgi ediniriz .
Ali'yle bi kaç kadeh içtikten sonra sol köşede harketlilik carptı gözüme kalkıyorlardı. Aliye kafamı cevirdigimde oda hadi dercesine sandelye ye asmış oldğu kabanını alıp .
Onlar önden biz arkadan yavaş adımlarla cıktık.Onlar siyah bi arabaya binerken Ali ye dönüp benim araba otoparkta seninkiyle gidelim dedim.
- O da tamam dercesine kafasını salladı.
Arabalarına binip onların önden gitmeleri icin bekledim.
Bi kać saniye sonra bende anahtarı cevirp ağır şekilde harekete geçtim.
Yolun gidisine baklırsa daha sakin ve tenha bi alana gidildgini fark ettim.
Kafamı bi anlıgna Aliye cevirip.- Oglum burası hiç iyi bir yere benzemiyo bu tipdeki adamın ne işi olur burda.
- valla bende anlamadım .
#1 saatin sonunda #
Depoya benzer bir binanın önünde durup köseden bi kac adam çıkp büyük agr kapiyi actı
Arabayı harekete geçirip iceriye giris yaptklarını gördüm.
Bende agır şekilde agaçlgn yogun oldugu tarafa arabayı park ettim.
Arabadan inip yavaş adımlarla bahce duvarının oldğu alandan ilerleyip zorda olsa duvardan destek alıp yukarıya cıkıp yavaş ve emin sekilde atladım.
Kafamı kaldırdğımda alinin indigini gordum.
- Sen nereye geliyorsun
- Nedemek nerye geliyorsun. Kardesim seni nasl tek bırakırım.
İcimden iyiki böle bi dosta sahibim dedim..
Şoyle bi etrafı taradğımda havanın iyice karamaya yüztutugunu deponun
Isigini yakıldğini fark etmeme destek olan kücük pencereyi fark ettim.
O tarafa yönelip yavaş adımlarla yürümeye başladım. Camın kirli olmasından dolayı zorda olsa gormeye calistım.
Orkun denen adamın birileriyle konuştuğunu kösede ise ,Bi kac adamın profosonelce luks araclarn söküldügünü gördüm.
Kafamı arkaya cevirdiğimde yüzüme bi yumruk yememle dengemi kaybettim.
Hızla kendimi toplayıp adamın ikinci darbesini yapamadan hızlıca kolunu tutp ters cevirp ensesine dirsegimle vurmamla yere duşmustu oan ki zamnla Aliye baktgmda biriyle debelenirken gordum kafamı yerde ki oduna cvrip el cabukluyla alp butun gucmle arkasndan adama vurdum .
Koşmaya basladık
Bahce duvarından hızla atlayıp arabayı yakına park ettigim icin sevinip arabaya binip gaza bastım.Yol boyu sadce Alinin evde kimse olmadıgı soylemesinden baska tek kelime etmemistik.
Uzun bi yolculuktan sonra Alinin evine varmıs
Bu olayları konuşmayıp yukarıdaki banyo ya gidip duş almanın iyi gelicegini düşundümKapıyı açıp girdgimde aynaya soyle baktgım da elmacık kemigimin kızardğını fark ettim.