Kantine indigimde onu o halde gordukten sonra canımın fazla bisey istemedi.
sade bi tostla çay alıp ayçanın istedigi kahveyi elime alıp merdivenlerden agır adımlar la cikmaya basladm .Aklım hala mertteydi . Ne oldu ki de bole sinirlenmisti hemde bana bi selam bile vermeden gitmişti .
Sınıfa varıp ayçanın yanına gidip kahvesini masaya bırkıp bende yañına otrdum.
-Simayy
Heyy kız neldu duruldun birden ee sen aç degilmiydin tostunla oynayıp duruyorsn-hı
- ohoo ne oldu gene simay canın sıkılmıs
- yaa bisey olmadî sadece aklım merte takldı .
- neden ne oldu ki
- koridorda karşılaştık çok sinirli gorunuyordu bana selam bile vermeden yanımdan gecip gitti .
-hımm ne olduda öle davrandi sana ee normalde seni gormezden gelmez di .ki
- bende anlamıyorum
Okuldan cıkmıs sakin esen rüzgarın yüzüme vuruşlarıyla durağa gelmıştık . Carprazımzdki cafede mertin arabasnı park ettigini gordum .
Acele işi cafeye mi gelmekti yani gercekten bu cocugu anlamak cok zor ..dusuncelerimi kenara bırakıp otobuse binmek icin arkmadan hadii diyen amcaya kafamı cevirim
- tamam amca ne itirip duruyorsun biniyorum .
Diyip akbilimi basıp aycaya yetişmek icn hızlı davranmaya caliyordum ki ayagm takldı.Kolumdan beni kavrayan beyefendiye tesekur mabinda yuzune bakip kafamı salladım . Bana yer tutup eliyle gel yapan aycaya dogru yaklasıp . Ohh sonunda diyip cantamı cikarm kucagma alıp omzumu yasladım koltuga .
Yarım saate yakn yolcugun sonunda tanıdk binalrn gorunmesiyle ayaklanıp dugmeye bastım ben önden arakmdan ayca kalkp kapınin orda az bekledikten sonra otobüsün durup kapiyi acmasiyla asaga indim otobusn sıcaklgın dab eser kalmayan soguk havayla temas ettim . Karısıya geçip binanın oldğu tarafa yururken .
-Simay
-Efndim canım
Yaa surda cigkofteci var valla evde de biliyorsn bisey kalmadı bugunlk ole kacamak yapsak diyip gulumsedi .
Tamam canım olur ama sonraa neden kilo alıyorum deme diyip kahkaha kaçı verdi ağzmdan
Simay cigkofteciye giderken bende yavas admlarla binanın girisine vardm .
Tam kapıyı acacaken simayy durr- arkamı dondugmde elinde poset sırt cantasi duşmus soluk soluga aycayı gordum.
- ne oldu kız diyip haline bakıp gulumsedim
- yaa anahtar bi tek sende var dı ondan hizla sana yetişmek icn kostum .
- tamam canım sanada kısa surede anahtar yaptrmak gerek .
Diyip kapıyi aralayp kosmaktan mitahp dusen aycaya yol verdim arkasndan ben geçip .
Asansore bindik .
Kapıya dogru yaklaşrken bi yanda da aycanın haline gülüyordum.
Bu kız gercekten deli .Eve varmıs aldgmz cigkofteyi bi guzl mideye indrmistik .
Artk bunun ustune guzlce o ders notları toparlamk gerek .diyip aycaya seslendim . Salondan .
-Efendimm canım
-Hafi gelde su notları tamamlayalm .
-Tamam geliyorum .
2 saat hem birbirmize anlamdgmz seyleri sorup cozmekle gecti ee tabi aycanin sıklnca arada komik olaylarndan da bahsediyordu ..