-El este!! strig inspaimantata.
Trecutul nu ma lasa in pace nici in ziua de azi.
-Cine e? intreaba Jason.
-Uff... Trebuie sa iti povestesc ceva, defapt si politistilor.
-Te ascultam!
-Acum cativa ani, am fost intr-o relatie cu acest tip, iar atunci ma facea foarte fericita. Dar apoi a inceput sa se comporte ciudat, asa ca am decis sa pun punct relatiei. In acel moment a luat-o razna. M-a inchis intr-o casa si m-a tinut acolo o saptamana, pana cand am reusit sa scap. Ma ameninta ca daca fug, o sa ma gaseasca si o sa ma omoare. De atunci nu l-am mai vazut, dar am auzit ca nu sunt singura fata care a patit asta. Am auzit ca si alte fete au patit asta, doar ca ele au fost gasite moarte. Eu am fost norocoasa. Acum mi-e frica sa mai ies din casa, stiind ca ma poate omori oricand.
-Multumim de informatii, spun politistii pe o voce groasa.
La cateva zile dupa acea intamplare nefericita, politia ne-a sunat, spunandu-ne ca l-au prins pe tip in timp ce incerca sa intre in bloc. Acest apel m-a facut sa ma simt mult mai bine si mai in siguranta.
In acea seara, eu cu Jason am decis sa iesim in oras, pentru a sarbatorii prinderea acelui tip.
In urmatoarele zile, totul a decurs bine, nimic nou neintamplandu-se.
La sfarsitul saptamanii am mers cu Jason la petrecerea lui Allan, acolo fiind multa lume. Am dansat si am jucat diferite jocuri de la "7 minute in paradis" pana la "am/n-am". De fiecare data cand jucat 7 minute in paradis picam cu Jason, ceea ce era magnific. Am ajuns acasa obositi si beti si ne-am pus la culcare, mai apoi ca a doua zi sa plecam in New York la un concert.
Toate aceste seri de distractie m-au facut sa ma simt mai bine, dupa celelalte de certuri si intamplari neplacute. Sa fiu alaturi de Jason ma face sa ma simt bine. In fine... Lasand distractia la o parte, ar trebui sa ma apuc totusi sa imi termin temele, ca sa pot lua bursa. Distractia e buna, dar numai in anumite masuri.
*Dupa cateva zile*
Abea asteptam sa vina ziua asta. Asteptam nerabdatoare rezultatul de la examenul dat acum cateva zile. Intre timp, cat asteptam am fost chemata in biroul directorului.
-Buna ziua!! spun politicoasa. Ce s-a intamplat?
-Te rog frumos sa iei loc.
-Desigur.
-Acum cateva zile te-am chemat sa iti spun ca te descurci foarte bine, si ca esti pe cale sa obtii acea bursa.
-Intr-adevar.
-Astazi te-am chemat sa iti zic, ca ai obtinut bursa, cu ajutorul notelor si a bunei purtare.
-Nu imi vine sa cred.
-Ba sa iti vina. Felicitari!! Acum poti sa te intorci la curs.
-Desigur. La revedere.
Am iesit din biroul directorului, inca uimita de ceea ce mi-a zis. Fericita, ma intorc in sala de curs, unde aflu ca am luat cea mai mare nota la examen.
Era cea mai buna zi din viata mea. Abea asteptam sa ii spun si lui Jason despre asta.
Ajunsa acasa, gasesc un bilet pe care scria "Sunt in dormitor daca ai nevoie de mine". Am urcat pe scari, indreptandu-ma spre camera lui, acolo gasindu-l in pat, dormind. Eram prea fericita ca sa observ asta, asa ca am sarit in bratele lui, lucru ce l-a facut sa se trezeasca.
-De ce esti asa de fericita?
-Am luat bursa!!! Am luat-o!!! strig de fericire.
-Bravo!! Ti-am zis eu ca o sa o iei!! Acum da-te jos ca trebuie sa plecam undeva.
-Ok.. ii spun curioasa. Dar unde plecam? Si care e graba?
-O sa vezi!!
In 30 de minute am ajuns la un restaurant dragut si inca ma intrebam care e surpriza..
-Deci care e surpriza? il intreb incercand sa scot un raspuns de la el.
-Intra si o sa vezi. Dar mai intai puneti asta la ochi.
Mi-am pus acea bucata de material la ochi si am intrat. Cand mi-a dat acel material jos de pe ochi nu imi venea sa cred. Inauntru era o petrecere surpriza pentru mine. De ziua mea. Nu puteam sa cred cand mi-am vazut acolo prietenele din copilarie si parintii. Cu toata fericirea din dimineata aceea uitasem ca este ziua mea.
-Surpriza iubito!!
-Oh my god. Nu pot sa cred ca ai facut asta. Te iubesc enorm!!
-Si eu te iubesc!!
CITEȘTI
Te vreau!!
Teen FictionElizabeth, o fata de numai 21 de ani pleaca in New Haven pentru a-si construi viitorul, dar isi gaseste dragostea in cel mai neasteptat loc.