FlashBack
Chanyeol Baekhyundan öğrendiği adrese geldiğinde daha çabuk gelmediği için kendine küfretme işini sonraya bırakarak ilerledi.
Baekhyun hala bardakları kafasına dikerken etrafını çevreleyen kız ve erkekler Chanyeol'un gözüne birer zararlı, öldürülmesi gereken bakteriler gibi görünüyordu.
"Baekhyun! "Diye kaşlarını çatıp baygın bakan bedeni kollarından tutarak kendine çektiğinde Baekhyun geri çekilip ona vurmasını bekliyordu.
Ama ne mi oldu?
Baekhyun vakit kaybetmeden uzun olanın ellerini kalçalarına koyaraya kendini yukarı doğru çekti.
Uzun olan beline dolanan ayaklarla derince yutkunurken Baekhyun kazağın açıkta bıraktığı noktalara küçük öpücükler kondurmaya başlamıştı.
"Siktir, Baekhyun ne yapıyorsun? "
"İstediğini Yeollie senin için inleyeceğim. Uçur beni sıpaydiiiii "
Chanyeol Baekhyunun şirinliğine dayanamayıp kahkaha atarken kollarının gevşemesiyle Baekhyun kıçının üzerinde yere düşmüştü.
"Ahhh yeollieeee kıçımmmm, neden tutmuyorsun zaten hasarlı işlev görmeyecek sonra.Olan sana olur. "Diye kıçını sıvazlayıp konuşurken Chanyeol yere eğildi.
Onu tekrar havaya kaldırdığın da Baekhyun hızla öne eğilip uzun olanın dudaklarlarına dudaklarını bastırmıştı.
Bu ilk öpüşmeleriydi değil mi?
Ama Chanyeol sadece sap gibi durmakla yetinmişti.Baekhyun hareket etmeyen dudaklara sinirlerinip Chanyeolun kafasına bir tane geçirdiğinde uzun olan acıyla inlemişti.
Kısa olan gözlerini devirip geri çekildiğinde midesinin kasılmasıyla sinsice gülümseyerek uzun olana yaklaştı.
"Beni becer Doktor Yeolliee "diye baştan çıkarıcı bir sesle kulağına doğru konuştuğunda Chanyeol adımlarını kapıya yönlendirmişti.
"Neden konuşmuyorsun Yeollie? "
"Neden penisini hissetmiyorum Yeollie? "
"Neden saçlarını kesmiyorsun Yeollie?
"Neden ellerin bu kadar büyük Yeollie?
"Siktir Yeollie beni becer. "Diye ard arda nefes almadan soruları sırlarken Chanyeol kalbinin tüm bu şeylere dayanmayacağına emin olmuştu.
"Beni nereye götürüyorsun Yeollie, evine mi gideceğiz? "
"Baekhyun sessiz ol !"diye arabaya yerleştirip diğer tarafa geçerek arabayı sürmeye başladığında Baekhyun çift gördüğü, ona bakış atıp duran adamla daha da keyifleniyordu.
"Baekhyun TANRIMMMM ELLERİNİ ÇEK! "Diye uzun olan çığlık attığında Baekhyun dudak büzerek ellerini daha da yukarıya kaldırdı.
"Bana Baekhyun deme, bebeğim de "
"Ne? "diye Chanyeol anlık derin nefeslerle gözlerini yoldan ayırıp Baekhyuna baktığında pişman olmuştu.
"Bebeğim de çünkü sen kocamansın yanında küçücük kalıyorum Yeollie. Senin bebeğinim yani "
"Baek sarhoş olunca cidden çok tatlı oluyorsun. "
"Be-be-ğim, tekrar et çabuk küçük bebeğim hadi be -be-ğim de "
"Tamam tamam bebeğim. Benim şapşal bebeğim."
"Şapşal değilim "diyerek Baekhyun uzun olanın pantolonu tarafından sıkı sıkıya sarınmış üyesine elini attığında Chanyeol ani frenle arabayı durdurmuştu.
"Bebeğini öldürmek mi istiyorsun Yeollie? "
"İn Baek çabuk çabuk in! "diyerek Chanyeol arabadan inip evinin kapısını hızla açtı .
Geri dönmesiyle kendini tekrar kollarına atan küçük köpek yavrusuyla geriye sendelese de dengesini sağlayıp bebeğini tuttu.
"Yeollie üzerine kusabilir miyim? "Diye Baekhyun gözlerini sevimlice kırpıştırıp bakarken Chanyeol dediğini anlamaya çalıyordu.
Tam ağzını açmıştı ki küçük olan dudaklarına kapanıp midesindeki kusmaya başlamıştı.
FlashBack End
MyBaekkie:
Siktirrrrr anlatma Chanyeol
Anlatma tanrım
Öykk
Yeollie: Evet böyle işte bebeğim.
Sonrasıda var.
Geri çekilip ağzımızdan akan mide
atıklarına rağmen gülümseyip
'İşte şimdi benimsin.
Ağzına bile kustum sevgilim '
diyerek midende
kalanları da elbiselerime kusup yere
sızdın.Bu ödemelisin bebeğim.
Ve ödeme şeklini ben belirleyeceğim.
Finale 2 🙈
Ve şey
Kaldırdığım ficleri geri yüklememi istiyor musunuz?🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Doktor! (Chanbaek Texting )
Fanfiction*Benim için bir kere inler misin? Şey yani of iyileştin mi? -Sende kimsin?