Ben si Jeff ziceau sa fie si ei " romantici" asa ca au strans bani si le-au dus pe Sally si Jane la mare.In timp ce cele 2 pitipoance se jucau lascive prin apa jeff si ben stateau la o bereJeff: sa mor eu , ba, eu creed ca femeile au fost facute sa ne scoata din sarite.
Ben: da ,mah.
Jeff; uitate si tu , am adus-o la mare ca ma bazaia din fenruarie .Acu sta in camera si boceste ca e prea tare soarele , ca are doar o liniuta la wifi , ca are coaja de portocala si e rusine pe plaja.
Ben; ce dracu e aia?
Jeff:Bai nene , a ta face lafel?
Ben; Da.A vrut sa vada rasaritul pe plaja da pana sa machiat sa facut 12.
Jeff: zici cas nebune cu tencuiala.
Ben: mie imi zici.
Jeff: juma de masina a umpluto cu oja , pudra , glosuri cu pulpa de fructe , doua galeti de fond de ten .Ca daca o demachezi zici ca e dezgropata.
Ben: ma tarat ieri prin tot orasu sa isi ia pantofi cu platforma ca cica a vazut ea nustiu unde si sa nu ii intre nisip .Nu am gasit , plange de ieri.
Jeff: asta nu e nimic , daca mergem pe plaja trebuie sa jur cu mana pe biblie ca nu ma uit la nici-o femeie inbracata indecent.
Ben: imi baga unbrela de plaja in fund daca ma uit la vreuna.Pe tine nu te pune sa iti faci 11 mii de poze ranjind sa le faca in ciuda dusmancelor?
Jeff:Ba, da , sta numai cu tableta in mana .A vazut marea din fata ei pe instagram.
Ben: si a mea lafel.Propun sa fugim sa le lasam aici.
Jeff: si cum facem?
Ben:Laba nu cere atata efort cat cer astea ne urcam in masini si plecam .
Jeff; ai cheile si portofelu la tine?
Ben: sunt la ea in geanta , sunt banii ei si masina lu tacso.Daca ma gandesc mai bine o iubesc defapt , da , da sunt sigur