Era o zi calduroasa de vara si...
Ben: hey Toby .
Toby: da
Ben: mã intrebam....
Nu termina propositia ca nurse Ann intra pe usa
Nurse Ann : Nu imi vine sa cred ca Masky imi refuza sentimentele !
Marry : uiți un aspect ... 😑
Nurse Ann : Care!?
Marry: Nu stiu poate faptul ca Masky e gay!?
Nurse Ann : tu de unde sti?!
Jane: Asa va trebuie daca Nu aveti o poveste de dragoste ca mine si Jeff 😍😘💏
NurseAnn : 😐😑 ce poveste de dragoste ? Tea ars de vie .
Ben : si inca o arde. XD
Jane: Mia omorat parinti si ars casa doar ca sa devin criminal si sa fim impreuna 😍
Marry: ce tampenie.
Jane : ca si cum tu ai o poveste de dragoste mai buna ?!
Marry: pai...
Ben: buna intrebare cum vati cunoscut tu si Toby?
Hoody: poveste de dragoste pe Dracula ... Voi nu stiti
Marry; hoody Nu!
Slender : ce se intampla!?
Sally: vrea sa stim povestea de dragoste dintre Toby si Marry
Slender: Poveste de dragoste?! Ce poveste de dragoste? Toby a vrut sa o violeze.
Toti :CE?!
Marry: 😰 eh...
Ben: Toby... Toby sa fie in stare sa o violeze?
Nurse Ann: exclus
Jane : idiotul ăla .... Imposibil .
Hoody : Toby nu a fost întotdeauna un idiot.
Slender: marry e o creatura umbra a oglinzi sparte deoarece putea vedea creaturi umbra acestea au făcut-o ca ele. In acea zi eu l-am trimis pe Toby sa o recrute pentru casa noastra el a prins-o in bucătăria casei dupa ce si omorât mama apoi a vrut sa o violeze dar puterile ei umbra l-au făcut sa înnebunească . 😠😑 Pe scurt de aia e idiotul de astăzi .
Marry: 😓😥😪😢😭 AAAAA!!!!!
Grinny: de ce plânge fata din oglinda? Nu e mândra de grinny ca a învățat sa isi curețe cutia singur? Voi! Voi i-ați făcut ceva!
Jane : 🙄
Jeff: 😐
Sally: 😑
Ben: 😱
Hoody:😒
Ben : lasa ma sa înțeleg .... Încerci sa spui ca Toby a fost cândva un tip cool!?
Masky: greu de crezut .
Slender : chiar si asa avem o noua venită si...
Hoody: alta p**** ? Mai adu si tu bărbați ca astea ne vor domina intr-o zi!
Slender: (fute o palma ) : numele ei e Elizabeth Woods .
Spune slender arătând spre o fata cu ochii verzi si par saten prins intr-o coada purta o rochie albă pătată de sange si niste balerini
Elizabeth : Numele meu e Eliza dar imi puteti spune Candy Hunter .
NicolTheKiller( sare pe Elizabeth si i trântește la podea) AAAA!!!! OMG vrei sa fim BFFEAE!?!?!?
Candy Hunter : BFFEAE? Ce drac...
Nicio: BFFEAE best friends for ever and ever ! si eu sunt noua deci evident ca vom fi bff! Deci ea e Marry spune arătând cu degetul catre mine si cealaltă e Sally și can ăștia sunt oameni importanți .
Apoi vocea lui nicol deveni sadica
Nicol: ăla e iubitul meu Jacky daca te apropi de el te înjunghiu pana nu mai ai sange in tineAtât