❨ PART 2 ❩

163 21 18
                                    

START  -

==

Kai mula mendekati seorang pelajar wanita yang sedang duduk. Ketika ini waktu rehat sedang berlangsung. Ramai pelajar berada di kawasan canteen sekolah.

" excuse me .. Boleh saya duduk sini ? "  Kai bertanya kepada pelajar perempuan tersebut.

" oh ! Sure ~ duduklahBalas pelajar tersebut dgn senyuman.

Kepala pelajar perempuan tersebut terjenguk - jenguk ke belakang kai. Seperti mencari seseorang.

Kai mula berasa pelik dengan kelakuan perempuan tersebut. Tag nama pelajar tersebut di pandang

' Park Sera '

" finally .. I found you Park Sera "
kata Kai di dalam hati.

=

•  SUGA P.O.V 

Aku berjalan pantas menuju ke arah meja yang menempatkan seorang pelajar perempuan dan pelajar lelaki. Aku memandang gerangan lelaki tersebut.

" Apa dia buat di sini "
Gumamku dengan perlahan

Langkah semakin dicepatkan. Akibat aku berjalan tidak melihat kanan dan Kiri. Aku telah terlanggar seseorang. Aku terundur kebelakang manakala si dia jatuh terduduk.

Aku bangkit dan membantu si dia yang aku langgar lalu aku menunduk maaf dan menyambung perjalanan Ku.

==

" so park sera .. "  belum sempat Kai menghabiskan ayatnya. Pelajar tersebut terus memotong percakapannya.

" how can you know my name ? "

" your name tagkata Kai sambil menjuihkan bibirnya.

" oh .. So your name ? "

" I'm Kim jong in but you can call me Kai "

" oh nice too know you Kaibalas sera dengan senyuman yang sentiasa menghiasa bibir kecilnya itu. Kai hanya membalas senyuman sera.

" kau senyum memang cantik tapi sayang mungkin ini kali terakhir kau akan senyum "
Bicara Kai dalam hatinya

" awak cari siapa? Daripada tadi kepala awak terjenguk - jenguk macam tengah cari orang "

" saya tengah tunggu .... "

Belum sempat dia menyambung ayatnya, seseorang telah terlebih dahulu memintas.

" annyeonghaseyo , maaf kalau awak dah lama tunggu "

Sera memandang gerangan tersebut dan tersenyum. Dia beranjak sedikit untuk memberikan ruang kepada lelaki tersebut.

" gwenchana ~ Kai ada teman saya dekat sini "

" suga what are you doing here ? "  Tanya Kai.

" what ? Salah ke aku nak rehat dekat canteen ni ? "

" no I mean kenapa kau duduk dengan Sera ? "

" Biarlah .. Tak salahkan ? Yang kau nak kecoh kenapa ? "

Kedua² lelaki dihadapan Sera bertentang mata .. Mata kedua²nya lelaki tersebut menandakan mereka tidak berpuas hati. Sera memandang mereka dengan pelik.

" so are you okay guys ? "

Dan soalan yang dilemparkan tadi seperti berlalu di bawa angin.

" kenapa kau sentiasa ada dekat dengan mangsa aku ? "  kata Kai dengan perlahan

" mangsa for whatMangsa for sikap Playboy kau ? Or mangsa for psycho kauayat terakhir suga itu dibisikkan ke telinga Kai

Kai panas mendengar apa yang suga katakan tadi

" so which one ? Hahaha maaflah Kai ~ tapi dia mangsa aku. Kau boleh cari orang lain mungkin "

Sejurus berkata, suga terus bangun. Baru hendak melangkah, Sera berkata sesuatu

" suga where are you going ? Awak tak makan ? "

" tak pelah tengok awak pun saya dah kenyang "

" haih ~ merepeklah awak ni .. Saya ikut awak "

Sera pun bangun Dan mula membontoti suga .. Dapat dilihat mereka berdua bergelak ketawa.. Kai hanya memerhati mereka dan berlalu pergi dengan satu perasaan yang tidak baik.

==

" Bodoh punya perempuan ! "

Pisau dihadapannya dicapai. Muka ' Park Sera ' ditoreh - toreh. Lelaki tersebut tersenyum sebelum memandang gambar Sera yang baru dihirisnya tadi.

" kau fikir kau bagus sangat ?! "

" yang kau bodoh sangat bercakap dengan lelaki tu kenapa ?! Bodoh ! "

Sekali lagi gambar itu diambil dan sebatang marker pen merah dikeluarkan.

WILL DIE SOON •

==

FINALLY AFTER BERABAD X UPDATE 😂 .. mohon jangan marah .. author teramatlah busy 🙏 ..

♡  XOXO  ♡  💋

[ HIATUS ] PSYCHOPATH  ||  M.Y.G + K.J.IWhere stories live. Discover now