Cat sa mai astept?

42 5 3
  • Dedicat lui The_Kamy
                                    

Eu:Nu imi fac griji.Stiu ca va veni!

Louis:Si daca nu va vani?

Eu:Va veni, sunt sigur de asta…Mi-a promis…

Zayn:Si daca uita?

Liam:Gata, nu-l mai descurajati!

Eu:Mersi Liam.Oricum…A fost scris in stele ca ea si cu mine sa fim impreuna.

Harry:Ma simt ca intr-o telenovela siropoasa….

Whitney pov’

Odata cu venirea diminetii nu m-am putut abtine sa nu sar din pat.Dupa ce m-am schimbat, am mancat si am vorbit putin cu ai mei, care spre  surprinderea mea erau déjà in piciore cand am coborat, am plecat.

La ora 10:30 eram in fata la stejarul batran.Spre uimirea mea inca era acolo, intact, numai ca mai mare…Cand l-am vazut ultima data era un biet copacel numit Stejarul cel Batran, deoarece a fost plantat de un barbat al carui nume de familie era Batran.Pe vremea aceea lume isi dadea nume la tot.

Insa acum nu ma mai intereseaza trecutul, ci doar prezentul..

Niall pov’

Eram gata sa plec cand inainte sa ies intra Simon.

Simon:Baiti, sper ca nu aveti planuri pe azi…

Eu:Defapt…Eu am ceva de facut…

Simon:Imi pare foarte rau Niall insa am mare nevoie de tine.Ce aveai de facut mai poate astepta.

Eu:Dar Simon!

Harry:Azi Niall avea intalnire, nu poti sa il intrerupi, nu poate lasa fata sa astepte.

Simon:Ei bine ati fost invitati la o emisiune pentru a vorbi de cei 3 ani de formatie si am acceptat, au chemat toata trupa, nu pe 4 dintre voi.

Eu:Dar…

Simon:Niciun dar, te rog stai aici, totul se va termina repede.

Eu:cand incepe emisiunea?

Simon:La 15:30

Eu:Dar pana atunci ce vrei sa fac?Sa stau inchis in casa?

Simon:De fapt…Asta nu e singurul motiv…

Liam:ce vrei sa spui?

Simon:Pai, de la ora 11 aveti o sedinta foto care va tine in jur de o ora si ceva, apoi o emisiune radio de la 12:30 la 14, iar de la 14 la 15:30 inainte de emisune veti avea un mic concert aici in Londra.

Louis:Glumesti?

Simon:Din pacate nu…

Zayn:Dar azi ai spus ca avem zi libera!

Simon:Imi pare rau!Dar asa suna programul vostru pe ziua de azi!Asa ca daca aveati planuri anulatile si va rog in 15 min sa fiti gata sa plecam.Trebuie sa ajungem la sedinta!

Eu:Dar…

Simon:Niall..Te rog nu te mai uita la mine cu fata asta de catelus plouat ca nu iti mai merge.Suna persoana respective si spunei ca nu mai ajungi.Cat de greu e.

Pai e greu daca nu ai mai vorbit cu ea de 100 de  ani si pe vremea acea nu existau telefoane.Insa ce pot sa fac?Nu pot sa-l supar pe Simon si pe ceilalti.Sper ca Whiteny sa inteleaga.

Whitney pov’

E aproape ora 17 si nu mai pot sa astept…Nu mai pot!Ar trebui sa ma impact cu gandul ca a uitat, ca nu mai stie de mine…Ca nu-l mai intereseaza..Insa nu stiu de ce nu vreau sa plec!Chiar daca vremea arata a ploaie..Nu pot sa renunt,insa m-am saturat si sa astept…Am asteptat 100 de ani!Cat sa mai astept?Parca acum totul e mai greu…Parca acum ca stiu ca azi trebuia sa il revad, iar el a uitat e si mai greu.

Over 100 yearsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum