SCUZE PENTRU GRESELI!
Eu:Gata, nu te stresa, voi face tot posibilul sa te ajut, pe tine si pe prietenul tau!
Perrie:Multumesc!Chiar nu credeam ca pot intalni o persoana de doar ceateva ore si déjà sa tin atat de mult la ea.
Eu:Nu ai de ce sa-mi multumesti.Nu cred ca exista perosana care sa nu te poate iubi.
Mark:Acum.Perrie, cand l-ai vazut ultima data?
Perrie:Pai ieri.Azi urma sa ne intalnim.
Mark:Si crezi ca ar exista cumvea persoane care i-ar vrea raul?
Perrie:El canta intr-o trupa care are succes.Iar daca stau bines a ma gandesc i-am sunat si pe prieteni lui, si nici ei nu imi raspund.
Mark:Ar putea fi o rapire ,iar daca spui ca trupa are succes , rapitorii vor vrea ceva la schimb.
Eu:Mark, eu merg acolo cu Perrie si cu Mike.
Mark:Eu voi mai cauta informatii, schimba-te si dai si prietenei tale echipament.Voi vorbi eu cu Mike.
Eu:Haide Perrie.
Am mers la subsol, unde se afla o parte din agentia familiei si ne-am schimbat.Perrie parea destul de speriata, insa parca incet incet se mai calma.In momentul asta si eu gandeam la Niall al meu…Insa daca ma dezamagit nu are rost sa ma mai gandesc la el.
Perrie:Withney…Cine e Mike?
Eu:Unul dintre fratii mei.
Perrie:Nu stiam ca ai frati.
Eu:3 frati si 2 surori.Ne vor ajuta si ei daca vor putea.
Mark:Gata fetelor?
Eu:Da!
Mike:Se pare ca si Theo si Luka vor sa vina, iar Mike e si el aici.
Eu:Ok.
Am urcat la etaj si erau toti 3.
Theo:Deci unde mergem?Si cine e ea?
Eu:Perrie ea e Theo, el e Mike si el e Luka.
Perrie:Buna!
Luka:Suntem onorati sa te ajutam.
Perrie:Nu e nevoie sa-mi vorbesti asa de politicos, nu mai suntem la inceputul secolului 20.Insa stiu ca voi sunteti mai speciali.
Mike:Serios?Si ce altceva mai stii?-uitandu-se urat la mine.
Eu:Nu te uita urat la mine, ea stia dinainte.
Perrie:E adevarta, am si eu un prieten ca voi.
Theo:Hai gata cu povestiile e 20:30 si trebuie sa ajungem la acea fabrica.
Eu:Haideti!
Am urcat in masina si am plecat, Mark ne-a dat toate datele necesare.
Am ajuns la fabrica cam intr-o ora.Si totul parea pustiu.
Luka:Ok.Acum, eu cu Theo si Mike vom inspecta zona, voi doar stati aici, venim repede.
Eu:Dar vreau sa ajut si eu.