De jongen waarvan ik de naam alweer ben vergeten komt in me en ik kreun luid. Man hij is goed. Hij begint hard te stoten en voet het tempo op. Onze lippen raken elkaar steeds kort en ik druk zoenen in zijn nek. Zijn ademhaling wordt zwaarder als hij zijn hoogtepunt bereikt. Ik slaak een kort gilletje voordat hij komt en vervolgens uit mij gaat.
'Damn,' vloek ik. De jongen drukt zijn lippen op de mijne en ik bijt op zijn onderlip. Hij gaat naast mij liggen, zonder zijn lippen van de mijne af te halen. Ik buig over hem heen en ga op hem liggen. Hij legt zijn handen over mijn billen en knijpt hard. Hijgend lik ik in zijn nek. Hij duwt mij zachtjes van zich af en gaat zitten.
'Dit moeten we vaker doen, Emma,' hijgt hij. Shit, hij weet mijn naam nog.
'We zien wel,' zeg ik speels. Ik kijk naar de rode cijfers op de wekker. Ze geven aan dat het twee uur 's nachts is.
'Ik moet maar eens gaan,' zeg ik. De jongen knikt en ik doe mijn kleren weer aan. Met z'n tweeën lopen we naar de deur van het kleine appartement.
'Tot snel tijger,' zegt de jongen. Ik knik en pers er een flauw glimlachje uit. Ik heb echt een hekel aan dat soort bijnamen. Ik steek mijn hand op en loop vervolgens het appartement uit. De jongen was wel redelijk, een zeven denk ik dat ik hem zou geven. Als ik het trappenhuis uit loop kijk ik even om me heen om me te oriënteren.
'Shit,' vloek ik als ik de buurt niet herken. Ik haal mijn mobiel uit mijn bh en bel een taxi.
Na vijf minuten komt de taxi aanrijden en ik stap in. Ik voel het koude leer van de stoelen tegen mijn hete benen aan en huiver. Ik noem het adres van mijn appartement en de norse man knikt. Hij begint te rijden en ik kijk uit het raam.
Veel sneller dan verwacht stopt de taxi en de man noemt een bedrag. Als ik het bedrag heb betaalt stap ik uit en loop ik het trappenhuis in. Ik negeer de geur van hondenpoep die er hangt en loop twee trappen op. Ik druk op de deurbel en wacht een tijdje totdat mijn humeurige huisgenoot Milou opendoet.
'Hoi, gezellig huiswerk gemaakt met je vriend?' vraag ik. Ze heeft een vaste vriend, iets wat ik onzin vind, en hij helpt haar vaak met haar huiswerk. Ze doet een moeilijke studie, maar ik heb geen idee wat voor een. Ikzelf ben meteen toen ik zestien werd van school gegaan en heb daarna nooit nog een boek aangeraakt. Mijn ouders zijn erg rijk dus ik hoef geen baan te nemen. Milou schudt haar hoofd en loopt zonder iets te zeggen weer naar haar slaapkamer. Wij zijn echt het tegenovergestelde van elkaar: ik houd van feestjes, seks en drank. Zij zit op zaterdagavond liever een film te kijken met haar vriend of ze maakt huiswerk. Verschrikkelijk! Ik gooi mijn jas en tas op de grond en sjok naar mijn slaapkamer toe. Ik doe mijn jurkje en bh uit en trek mijn te grote t-shirt, dat er voor pyjama door moet gaan, aan. Ik laat mezelf op bed vallen en kruip onder de dekens. Al snel val ik in een diepe slaap.