015

32 0 0
                                    

'Idioot!' schreeuwt Zayn. Ik open mijn ogen en zie de vijf jongens op mij heen staan.

'Wat moet dit voorstellen?' vraagt Zayn. De andere jongens kijken mij zonder iets te zeggen aan. Zayn bukt naast mij neer en pakt mij stevig vast. Vervolgens tilt hij mij op en Harry schiet hem te hulp. Met z'n tweeën tillen ze mij naar binnen en leggen mij op de bank neer.

'Gaan jullie even weg?' vraagt Zayn aan de jongens. Ze zijn niet echt spraakzaam of iets, denk ik bij mezelf. De jongens verdwijnen in hun kamers en Zayn gaat naast mij zitten.

'Waar sloeg dat op?' vraagt Zayn. 'Ik wil weg hier,' mompel ik. Zayn rolt met zijn ogen en staat op om een dokter te bellen.

'Dus de beste genezing is veel rust,' zegt de man. Ik en Zayn knikken braaf. De dokter neemt afscheid en loopt het huis uit.

'Een gekneusde rib, een gekneusde schouder en een verzwikte voet, dat valt best mee,' zeg ik. Zayn gunt me geen blik waardig en tilt me op. Hij neemt mij mee naar zijn slaapkamer en legt me daar op bed.

'Nu kan je in ieder geval niet ontsnappen,' merkt hij droog op. Ik slaak een diepe zucht en zie hoe Zayn de kamer verlaat. Beteuterd blijf ik in mijn eentje achter. Ik weet dat ik niet kan lopen dus blijf braaf liggen. Ik trek mijn t-shirt omhoog en bekijk de blauwe plekken op mijn buik en middel. Dat kan nog wel eens akelig pijn doen, denk ik treurig.

Zayn komt terug de kamer inlopen met een zak vol ijsklontjes. Snel trek ik mijn t-shirt weer naar beneden.

'Voor de blauwe plekken en je rib,' legt hij uit. Hij geeft de zak aan mij. 'Doe maar onder je t-shirt,' hij kijkt de andere kant uit en ik moet lachen. 'Wat?' vraagt Zayn, zonder naar mij te kijken. 'Dat je weg kijkt,' zeg ik lachend. Ik leg de zak met ijsklontjes op mijn buik en doe mijn t-shirt erover heen. 'Klaar?' vraagt Zayn. 'Jep,' antwoord ik. Hij kijkt weer mijn kant uit en ik moet lachen.

'Hoe kan ik douchen?' vraag ik aan Zayn. Hij haalt zijn schouders op. 'Wil je met mij mee?' vraag ik. Zayns ogen worden groot en ik ga rechtop zitten. 'Natuurlijk,' piept Zayn. Hij helpt mij te staan en leidt me dan naar de badkamer toe.

I'm just myself but different ~ Zayn Malik (16+)Where stories live. Discover now