Capitolul II

17 4 0
                                    

Încă nu îmi venea să cred că Michael mă invitase la petrecere prin urmare după ore am mers acasă, m-am pus pe teme pentru a putea merge la petrecere dar după jumătate de oră Adele m-a sunat să îmi spună că petrecerea e la 20:30 ei bine la 19:50 am început să caut hainele potrivite găsind o rochie albastră, pantofi negrii, ochelari fără lentile, motorul meu șmecher și am plecat spre casa lui Queen, parcasem motorul și am mers spre Queen, petrecerea era în toi dar când l-am văzut pe Michael m-am blocat. Acel păr șaten acei ochi negrii acele tatuaje o god..
- Merg să mă bag în seamă cu Michael, îmi spun eu. Queen îmi urează succes iar eu plec ei bine după cum vă puteți aștepta folosesc metoda "lovitura accidentală" mă lovesc ușor de el ca să mă observe dar Shayna intervine:
-Bună tu trebuie să fii Kiara, eleva nouă.
- În persoană.
- Tare, sunt Shayna
O trag puțin în colț să îi spun:
- Îl vezi pe băiatul șaten, pe Michael?
- Da..
- Ei bine îmi cam place... dar ea mă întrerupe
- Aaa, am înțeles atunci eu mă duc la iubitul meu.
- Ok, mulțumesc pentru înțelegere
- Oricând
Ei bine plec spre Michael iar el mă salută și mă invită la dans, desigur că accept să dansez cu el. Dansăm noi ce dansăm dar la un moment dat mi se uscase gâtul cu totul deci i-am cerut să îmi aducă un pahar cu suc iar el a acceptat. În acest timp am văzut-o pe Queen distrându-se și m-am bucurat pentru ea. În acel timp îmi plănuiam seara cu Michael dar atunci am văzut ceva ce mi-a distrus total seara, Michael o săruta pe Heather cea mai rea tipă din colegiu iar siamezele ei Cassandra și Lea erau la doi pași distanță savurând momentul. Până și prietena mea văzuse acea fază venind la mine... Queen a întrebat dacă mă poate ajuta cu ceva dar eu i-am mulțumit pentru tot și am plecat cu ochii în lacrimi spre motor, tot drumul spre casă m-am gândit cum am fost atât de naivă încât să cred că un băiat ca el s-ar uita la o fată cu părinții pe câmpii cu mințile în alta lume și părul albastru și tatuaje nu am mers acasă direct pentru că cel m-ai probabil aș fii plâns toată noaptea deci am mers până la un deal pentru a vedea luna am plâns puțin dar după 5 minute am luat motorul și am plecat acasă. M-am demachiat, mi-am stricat freza, mi-am luat pijamaua și m-am culcat. Următoarea zi Michael venise să mă întrebe unde am plecat aseară iar eu i-am răspuns că nu mă simțeam bine. Queen a venit la mine și m-a îmbrățișat apoi m-am dus cu ea la cantină unde m-a invitat la masa popularilor alături de Adele ei bine nu știu cum se simțea ea dar eu mă simțeam ca măgarul între oi m-ai ales că Michael era la aceeași masă cu Heather și siamezele ei, după masă a urmat ora de muzică unde profa ne spune că la colegiu se organizează un concurs de muzică gen: voce, pian, chitară, tamburină etc. Eu mă înscriu la capitolul voce, Queen la chitară, Adele la pian, profa a spus că avem o săptămână să ne pregătim cu totul iar peste 3 zile urma să avem prima repetiție, eram destul de entuziasmată dar totuși nu îmi puteam lua gândul ce s-a întâmplat aseară de la faptul că totul s-a rupt în ochii mei că băiatul pe care îl plăceam s-a sărutat cu alta iar eu mi-am distrus inima singură.
- Mă , strigă Queen
- Da bă
- Diseară la mine seara fetelor
- Și cine m-ai vine?
- Păi doar noi știu că trebuie vorbești cu cineva și să mă înveți cum să am look-ul ăsta șmecher al tău.
- Bine, zic eu chicotind
Ea îmi dă o îmbrățișare și pleacă.
*După 1 ora*
Ora de sport :
Azi profesorul a zis că ne va testa rezistența și ne-a pus să ne ținem de acele bare pe care te cațeri iar când nu mai putem ne dăm drumul pe saltea, eram fix lângă Michael lucru care mă incomoda norocul meu a fost că mă văsuse Queen care s-a pus între noi nu știam cum să îi mulțumesc după alte 5 ore plictisitoare am plecat acasă urmând ca peste 2 ore să plec la Queen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sper să vă placă :D Nu dau spoilere :D

RetrasWhere stories live. Discover now