Capitolul V

6 2 0
                                    

Bun, azi au venit doi noi elevi anume un băiat şi o fată. Nathan Prescott, Chloe Price. Eram la ora de fotografie proful ne vorbea despre diferitele evoluţii ale lumii fotografiei eu mă tot gândeam la ce se întâmplase cu mine când mă uitam la poză parcă m-am întors în timp..
*Sonerie*
După 50000 de ani vine pauza mă durea capul îngrozitor iar ca temă am primit să facem poze faunei naturii cu aparate polaroid a m-ai spus că cine face cele mai faine poze poate păstra aparatul.. singura faună era telefonu' meu şi colegii.. m-am dus să mă spăl pe faţă după aceea tot în baie am văzut un fluture fain şi am vrut să îi fac o poză mersesem unde era fluture un loc cam ascuns din baie, fac poza fluturelui apoi noua tipă intră în baie, nu trec 10 secunde vine şi Nathan.. aparent vorbeau despre.. droguri, curse ilegale iar tipa aia Chloe zicea că ştie de Rachel care din ce am înţeles a fost elevă aici apoi s-a dus la o petrecere iar de atunci nimeni nu a m-ai vazut-o. La un moment dat începuseră să se certe iar tipul a scos un pistol ameninţând-o pe Chloe.
- Nu îmi spune niciodată ce să fac!
- Lasă-mă nebunule! Ea îl împinge iar el apasă pe trăgaci împuşcând-o atunci ies strigând:
- NEVER
Îmi întind mâna
Ce mama naibii caut iar în clasă?! Totul se întâmpla la fel, aceleaşi cuvinte, aceleaşi acţiuni.. testul suprem: arunc camera polaroid de pe masă iar ea se sparge. Poziţionez mâna în acelaşi fel apoi văd un fel de hologramă a mea aruncând aparatul într-un final revin la poziţia iniţială înainte să distrug aparatul deci sunt o maşină umană a timpului dar dacă toate se repetă şi fata va muri..? Trebuia să merg la baie dar proful nu ne lasă în timpul orei deci imediat după ce luasem pauză am mers spre baie ca noroc am ajuns la timp, mă gândeam cum să salvez fata să n-o împuşte, alarma de incendiu+ciocan=fată salvată am luat cât de repede am putut ciocanul am spart sticla apăsând butonul pentru alarmă tipa a scăpat a ieşit şi Nathan iar la marele fix, eu. Am mers în curte la Queen iar ei nu ii venea a crede urchilor chestia cu puterile îi plăcea spunea că putem pune lumea la picioare cu asta iar eu eram cam de acord şi foarte hotărâtă. Merg spre clasă dar apare Michael care mă invită la film peste 3 zile, accept. În aceaşi zi îi spusesem lui Queen despre tipa aia Rachel ea a spus că trebuie să ne împrietenim cu Chloe ca să o ajutăm să o găsească pe Rachel iar eu eram total de acord.
----------------------------------------------------------
Le acceptă Chloe pe Kiara şi Queen? Dar cu Rachel ce s-a întâmplat? Rămâne de aflat.
---------------------------------------------------------

RetrasWhere stories live. Discover now