three

17 6 0
                                    

Sebulan aku off pergi class. Semua kawan kawan aku semua tanya aku mana? Tapi aku buat tak tahu je. Ramai yang text,call and skype but aku tak reply and tak angkat pun. Sebenarnya aku tak terasa pun dengan apa yang Arina cakap tu sebab betul pun cakap Arina tu kan? Aku sedar. Dalam masa sebulan tu,aku tinggal rumah umi ngan ayah aku. Aku cuba ubah diri aku and tabiat aku kearah yang lebih baik. Maybe its not too perfect but its more better than before alhamdulillah.

Lepas sebulan tu aku balik ke uni. Aku happy sebab aku dah lama tak jumpa member member semua kan. Aku lepak dengan semua kawan aku. Tapi Arina takde. Aku pun pelik. Bila aku tanya dorang,dorang kata sejak dari dia maki maki aku tu terus dorang tak layan Arina. Aku kesian dengan Arina so aku buat keputusan nak face to face and slow talk dengan dia.

Aku jumpa Arina and dia nampak sedih. Gila kau tak sedih member semua hilang. Hilang member tu lagi sakit dari hilang 10 orang boyfriend. Alone je ha. Nak share prob pun tak tahu ngan sapa.

"Siti,aku minta maaf sangat sangat weh. Aku tak bermaksud pun nak maki kau. Maybe time tu aku geram sangat and aku tak boleh nak tahan amarah aku. Lagipun that time aku period so cepat emo. Im sorry."

"No worries lah Arin. Aku sikit pun tak ambik hati weh. Betul juga kau cakap macam tu. Kalau tak sampai bila bila lah aku tak ubah ubah tabiat aku tu kan. I will slowly change babe."

Kami menangis sambil berpeluk antara satu sama lain. Sungguh aku rindu. Dan semenjak dari itu kami pun berbaik balik dengan semua kawan kawan kami. Alhamdulillah,ego aku tak tinggi hiks.

memberWhere stories live. Discover now