apocalypse -idee- fantasy

63 4 0
                                    

De wereld, genaamd Steam Rod, leeft in de stoom-middeleeuwen. Er zijn prinsessen en prinsen en boeren en ridders, die leven een bestaan net als in onze middeleeuwen. Maar er zijn ook luchtballonnen en vliegtuigen geleid door stoom. Deze twee levensvormen zijn altijd al met elkaar samengegaan. Stiem Rod is een vliegend eiland bestaand uit vijf laden, de vijf grootste families van deze landen besturen samen Stiem Rod. Dit is altijd goed gegaan en gaat ook nogsteeds goed. Totdatxer een virus uitbreekt,virus veroorzaakt door stoommisbruik. In het begin kunnen de vijf families dit nog in bedwang en in geheim houden. Maar later loopt het uit de hand. Steeds meer mensen en dieren veranderen in de moordlustige cannibalen, genaamd zombies.

Ontmoet Yuna, een simpel boerenmeisje dat vanaf haar tiende is opgevoed door een ouder echtpaar. Ze heeft geen herrinneringen van daarvoor. Wel heeft ze één ding dat ze echt wil doen. Reizen, reizen naar de hoofdstad van Contance. Maar Yna ziet dit maar als een droom, iets dat nooit uit kan komen. Ze werkt als knechtje bij de plaatselijke heer. En als ze op een dag de kas krijgt om mee te reizen met de prins van de Constance familie naar de hoogdstad, slaat ze die kans dus echt niet af. Maar eenmaal op reis komt ze met het virus in aanraking en ontdekt ze hoe wreed de wereld eigenlijk is, en ontdekt ze welke rol ze heeft in het hele verhaal. En dat blijt nog eens een hele grote te zijn.

Ideeën voor boeken en upcoming verhalen.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu