2090: Een militaire groep uit het noorden van Rusland, genaamd EVOL (evolutionaire oorlogs en vrede organisatie voor een betere wereld. In het Russisch kom je uit op EVOL als je de eerste letters van de worden achter elkaar zet. ), begint een oorlog tegen de rest van de wereld. Hun wapens zijn veel geëvolutioneerder en hun leger is beter georganiseerd dan de veraste troepen van de rest van de wereld. Uit Amerika komen snel wapens die de wapens van EVOL moeten evenaren. Maar de technologie is nog te jong en te moeilijk te besturen. Binnen een jaar is Europa veroverd en Afrika en Azië volgen snel. Het Midden-Oosten geeft zich over en steld voor te helpen met het maken van wapens. Na twee jaar is ook Oceanië en een groot deel van Zuid-Amerika veroverd. De jaren daarna word er hard gevochten, maar in de winter van '94' vallen Mexico en grotendeels Noord-Amerika. De provincies hebben zich nog steeds niet officieel overgegeven.
2095: Voor vele mensen gaat het leven gewoon door, maar EVOL regeert streng en vertrouwd haast niemand. De wereld is erg communistisch geworden en op vele plaatsen in de wereld zijn er burgeroorlogen die alleen, maar eindigen in waardeloze bloedvergietingen. EVOL blijft heersen. In de wereld beginnen zich rebellen te organiseren. Één van die organisaties bevind zich in New York, tot nu toe hebben ze zich alleen nog in de schaduw gewerkt. De organisatie heet Emersons Light en word geleid door een onbekend persoon. 2 maart 2095: Emersons Light doet zijn eerste aanslag op weg naar vrijheid.
Sophia Scarlet, een doodnormaal meisje van zeventien. Ze probeerd ,ondanks de oorlog, een zo normaal mogelijk leven te leiden. Het is haar aardig gelukt. Op school haald ze goede cijfers, heeft ze een leuke vriendengroep en is niet te populair of onpopulair. Er is niks abnormaals aan haar en niemand let op haar, precies zoals ze wild. Maar wat wanneer ze de actie van Emersons Light getuigt, ze een vreemd iets in haar krijgt gezogen en word gedwongen mee te vechten tegen EVOL? Sophia word het nieuwe wapen van Emersons Light, Gladius Rebellem. Het zwaard van de rebel.
JE LEEST
Ideeën voor boeken en upcoming verhalen.
FanfictionDit is een boek waarin ik mijn ideeën voor boeken schrijf en waar ik mijn upcoming verhalen laat zien. Wanneer je een verhaal leet die je wel leuk vind kan je voten en wanneer een verhaal veel votes krijgt zal ik hem verder gaan maken. ( De upcoming...