The perv prince and me -idee- romantiek/humor

31 3 2
                                    

Alice heeft een niet zo goed verleden. Op haar vorige scholen is ze allemaal weggepest, haar vader is alcohollist en haar moeder is vaak weg voor zaken. Ze heeft een zus alleen die negeerd haar. Alice is een emotioneel meisje die snel haar emoties de weg laat wijzen. Ze is een huilbaby en voelt zich snel gekwetst.

Maar op haar nieuwe school, het Davidszoon-college, wil ze een nieuwe start maken. Ze heeft besloten een masker op te zetten en te proberen niemand dichtbij te laten komen, ze bouwd grote muren om zich heen om ervoor te zorgen dat ze om niemand zal geven. Zo kan ze zich niet haar emoties laten lijden. 

Het plan gaat goed. Al bij de eerste dag word Alice bekend als de koelbloedige meesteres van het derde jaar. Ookal heeft ze jongens die zeggen dat ze er alles aan zullen doen haar blij te maken, ze dumbt ze allemaal. Alles gaat goed, ondanks dat haar zus in de zesde zit en ze elkaar weleens tegenkomen in de gangen, gebeurd er niks. Alice is er zeker van dat ze het zo kan vol houden, maar alles veranderd wanneer Jake Edwards weer op school komt van een griepje. Jake Edwards is beter bekend als de perv prins. Zijn vieze en onaardse opmerkingen lijken zonder een nadenken uit zijn mond te komen. Zijn egoïstische en zelfverzekerde karakter lijkt Alice haar reputatie zo omver te werpen.

Zal Alice haar masker het houden? Zullen haar muren blijven staan? Zal ze haar reputatie kunnen redden of zal alles instorten en Alice haar ware identiteit zich openbaren? Wie zegt dat de ware identiteit zo slecht is?

Ideeën voor boeken en upcoming verhalen.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu