ANGKASA High School
Chapter 2..
Aniep: Alamak...
Hime masih mengurut kepalanya yg hampir benjol. Hime manganggil Aniep isyarat tangannya..
Jim: weh dy panggil weh pegi ah.. *tolak aniep*
Iqra: Pegi ah mintak maaf*tolak aniep gak*
Matt: Haa dah cepat cepat jawab * tolak aniep*
Ridwan: haaAniep: Yeye..aku pegi..
Aniep berjalan perlahan kearah Hime.. dan berhenti dihadapan Hime.
Hana: Eii awak ni.. muke je hensem tapi main bola pun tak reti.
Aniep: Maafkan saya.. saya tak sengaja..Hime masih diam..dan mngurut kepalanya.
Aniep: macamana nak awak maafkan saya? saya belanja burger nak? awak budak baru ea?
Hime: *mngurut kepala*
Aniep: Haaa... haaa...
Hime: Awak nak tau tak apa saya rasa?
Aniep: Haa.. apa..BUSHH!!!! Satu tumbukan hinggap dihidung Aniep yg mancung..
Ridwan,Jim,Matt, Iqra: OUCH!
....................................................
Dibilik Aniep..
Yayat: ko ni aku dah cakap en.. main bola elok2.. kan dah kena.
Yayat meletakkan pack ais dihidung aniep yg merah..
Aniep: Aduduh..slow sikit.
Yayat: Ko pegang lah jap.. aq nk amik plasterAniep: Kuat sial minah tu.. pedih.. aku rasa hidung aku patah ah..
Yayat: Tak patah pun.. injured je..
Aniep: Macamana ni..ssh ah..aq da xhensem..
Yayat: Ah kau.. baru sikit.. *lekatkan plaster kt hidung aniep*Aniep: Esok aq nk carik minah tu..
Yayat: Sapa minah tu?
Aniep: Budak baru aq rasa..sbb tak pernah nampak
Yayat: Ko jangan macam2 lak weh.. jaga tu..hidung tu..kang dia tumbuk mata ko lak.. buta.Aniep: Lepas ni aq ley elak.. aq tepis. tepiss.. pushh aku peluk dia..HAHA
Yayat: Haa .. mula lah buat gatal tu..
Aniep: Alaa skali skale.. ko pun sama gak en.
Yayat: ehh pehal lak.. mana ade..
Aniep: Tuu..sapa nama.. Miris..Yayat: Oi diamm!! *headlock aniep*
Aniep: Wey wey sakit kne idung..arr arr!!...........................................................................
Keesokan harinya..semua pelajar baru memulakan kelas pertama mereka.
Hime berjalan keseorangan memasuki bangunan kuliah...
Hana: Hime!!! Hana menerkam Hime dri blakang..
Hime: Ehh Hana.. jom kelas..
Hana: Jom... haa ni roomates saya.. Amiris.Miris: Haii..awak Hime ea? yang tumbuk Aniep semalam? saya Miris.
Hime: Haa? Aniep? tumbuk? macamana awak tau? Hana cerita?
Hana: Tak tak.. Miris tau sendiri..Miris: Saya tau laa... kat FB , IG semua dah kecoh..tengok ni..
Miris menunjukkan Video rakaman amature dri pelajar sekitar, Video dia menumbuk hidung Aniep..
DDUSHH!!! ''AARGHH!!!!'' ''Tu aku rasa.. bye!'' ''Sakit woii!!''Hime dah start cuak.
Hime: nah phone kau..Ei sapa rakam ni?
Miris: Tak tau.. eh..jom gi kelas..Masuk saja Kelas ..semua yg bsing terus senyap dan ketika Hime masuk..aura begitu berlainan..
Hime terus mengambil tempat duduk dihahapan sekali..sebab situ je kosong..
Hana: Hai semua!!
Hana begitu ramah dengan semua org..
YOU ARE READING
Angkasa High School
RandomSekolah Tinggi Angkasa merupakan sebuah sekolah Elite yang sangat popular dengan aktiviti sukan dan secara automatiknya disegani diseluruh Malaysia. Sekolah ini mempunyai taraf Universiti yang melahirkan ramai Atlet memandangkan sekolah itu adalah s...