ANGKASA
Aniep Jim Hime Atiq dan Hana Aniep lepak2 kat cafe sambil makan french fries.. Miris dan Yayat gi dating..
Atiq: Anymous tu mesti buat acc kat sekolah ni jugak.Dia mesti ade lappy atau phone.
Jim: Eh tak boleh.. software live news tu hanya boleh on kat pc je. Mobile takleh.
Atiq: Makne nye memang dia guna pc nk upload semua video tu?Hime: Kalau macam tu takkan kita nak check sorang2 punya laptop? (kunyah french fries)
Aniep: NO.. sekolah ni punya rules. yg boleh bawah laptop hanya tahun akhir je.
Jim: Aku tahun akhir.
Aniep: Eh jim.. tahun akhir Pejol n the geng la..
Jim: Tak mungkin la Pejol.. dia yg nampak orang pkai sweater korang lari haritu
Aniep: Ye tak ye gak ehh..Hana: Benda yg rumit ni gak eh.. check kat Libary la.. Library ade computer lab.
Dengar sahaja jawapan Hana semua terus sedar
Aniep: Uwaa... pandai gak ko ni en..
Atiq: Canne bang? nk check libary nye ke?
Hime: Sapa yg slalu gi Computer LAb?Jim: Ramai.. kebnayakan junior nk guna computer mmg gi situ..
Hime: Ok xpe.. Hana Atiq.. nnti ikut aq gi Lab.. kite check History..
Hana dan Atiq hanya mengangguk
.........................................
DI COMPUTER LAB..
Waktu lepas pukul 5 mcm ni mmg kosong dah nk tutup..
Atiq Hime dan Hana masuk...Syasya: Oi.. dah tutup .. keluar! keluar!
Hime: Kak! bantu kami sikeddd...
Syasya: Apa bnda.. da pukul 5 dah ni..
Hime: Boleh on kan semua laptop?Syasya: Ko nk buat apa?
Hana: Kami nk menyiasat ni kak..
Syasya: Ahhh kauu.. ngengada.. dah keluar keluar!Yayat masuk ke dalam ..
Syasya: Omg..
Yayat: Hai Syaa...Syasya mmg minat kat Yayat..
Yayat: Boleh bagi diorng setengah jam? kejapp je.. kita keluar dlu..Yayat lanje smoothie.
Syasya: ahh urrmmm aaa... Boleh ah.. jom..Yayat memberi signal kepada mereka.. lalu membawa Syasya keluar..
Hana: Hai sng tul jdi laki hnsem.. kejap je settle..
Hime: Hensem ke tak lain citer.. cepat on semua laptop..Atiq terus on semua plug dan power button di CPU..
Satu2 PC menyala...
Hana: Nak buat apa?
Atiq: Check semua History .. kalau jumpa email Sotoiboy99@yahoo.com .. amik tarikh bile dia buka..
Hana: Roger!!
Cadangan itu diberi oleh Adrian kepada Atiq.
.......Mereka bertiga menyelongkar isi dalam History PC tersebut.. kesemua ada dalam 30 PC..
Tangan mereka pantas scroll satu2 persatu data History..
Hana: Astaga.. Gayfuror pun ade ni..sapa bukak?
Hime: Haish abaikan.. carik cepat..
Hana: Ye ye..Atiq: Dah 5 PC check masih xde..
Hime: Mungkin dia guna PC kat Cyber Cafe kot.Hana: Jumpa!
Atiq dan Hime terus tertumpu pada Hana..
Hana: Dalam 30 PC.. PC yg ke 26 ni ade record email Sotoiboy99..
Atiq: Bila masa? latest?
Hana: 15:36pm.. tarikh semalam.. 15 pukul bpe> aku bongok sistem 24 jam ni..
YOU ARE READING
Angkasa High School
RandomSekolah Tinggi Angkasa merupakan sebuah sekolah Elite yang sangat popular dengan aktiviti sukan dan secara automatiknya disegani diseluruh Malaysia. Sekolah ini mempunyai taraf Universiti yang melahirkan ramai Atlet memandangkan sekolah itu adalah s...