Capitolul 27

527 20 10
                                    

M-am ridicat de pe pieptul lui Selly si m-am dus direct la bagajul meu, scotandu-mi un tricou alb si niste blugi scurţi împreună cu periuţa de dinti ,un prosop si trusa

Inchid uşa dupa mine si imi dezbrac hainele intrând in dus, lăsând apa caldă sa se prelinga pe corpul meu.

Mi-am luat repede pe mine hainele ,apoi mi-am dat cu puţin rimel pe gene si luciu, nu inainte de a mă spăla pe dinţi.

Ies din baie şi intru în camera lui Selly, unde el nu era.

Îmi iau telefonul şi merg spre bucatarie, unde îl gasesc pe Selly acand clatite, nu mă aşteptam la asta . Selly gătind ,mă mir ca încă nu a luat foc bucătăria.

-Iubire ti-am făcut clatite.
Spune când ma vede aşezându-mă pe scaunul din fata mesei
- Mersi!
-Doar atât?
- Trebuia să mai zic ceva?
Spun ridicându-mă si luandu-mi un pahar cu apa
- Un sarut n-ar strica !
Zambesc si merg spre el si îl sărut muscandu-i buza inferioara,mainile lui se aseaza pe fundul meu stragandu-l ,obligandu-ma sa îmi înfăşor picioarele in jurul lui.
- Selly,mama ta...
Incerc sa spun prin saruturi.
Nu aveam chef sa vina mama lui si sa ne vada asa,ar fi jenant.
- Stai linistita suntem singuri ,ea a plecat la munca! Spune ranjind
Mă pune pe blat ,iar mainile lui ajung pe talia mea.

Minile mele îşi fac drum pana la parul lui trăgând de el,obţinând un geamat din partea lui Selly.

Simt miros de ars si ma opresc .

- Selly esti un bucatar foarte prost.
Spun râzând şi îl împing sărind de pe blat ducându-mă direct la tigaia cu clatitat arasa ,lund-o repede si aruncand-o la gunoi.
- Nu e vina mea ,tu mai distras
Spune el râzând aşezându-se pe marginea blatului.

-Ai mâncat?  Intreb ignorându-i propozitia
- Da.
- Atunci du-te si îmbrăcate cat mănânc si eu.
- Sa trăiţi!
Spune şi fuge inspre camera lui ,iar eu incep sa rad de actiunile sale.
Imediat isi face din nou apariţia in aceleasi haine,făcându-mă pe mine sa-l privesc confuza
- Iubito? 
- Da, draga ce s-a intamplat?
Spun cu o voce piţigăiată, facandu-l sa rada
- Te iubesc mult!
-Si eu te iubesc grasutule!
Spun razand, iar el face ochii mari.
- Cum mi-ai spus?
Intreaba rasand si venind spre mine
- Cine e grasutul meu?  Da tu eşti.
Tip atunci când se năpusteşte asuprea mea gadilandu-ma, incerc sa ma retrag dar nu pot, imediat ii simt dintii pe gatul meu . Tip atunci cand incisivii lui intra in pielea sensibila a gatului meu, lasandu-mi cel mai probabil un semn.
- Fugi si imbracate pana nu o sa iti tabacesc eu fundul !.
Spun, imediat pufnindu-l rasul, imi dau seama cea am spus si incep si eu sa rad.

 
                       ***

Acum eram in taxiul care trebuia să ne duca la mol.

Ajunsi la mol ,Selly mi-a spus ca trebuie sa vina cativa prieteni de-ai lui  ,iar noi trebuia sa ii asteptam in fata molului

- Pe unde sunteţi?
Aa, noi acum am ajuns la mol.
Bine, bine!  Pa coaie
Il aud vorbind cu unul dintre prietenii lui la telefon şi îmi dau ochii peste cap
- Imediat trebuie sa apară!
- Cati sunt?
Intreb curioasa
- Vreo  5

Imediat vad un taxiu care opreste langa noi si din el ies 3 baieti si 2 fete.

Una dintre fete avea parul brunet, iar cealalta blond .

Cea blonda avea niste sandale tip plat forme având o fusta roza foarte scurta cam pana sub fund cu un maieu alb si niste super staruri.
Imediat o vad fugind spre Selly mainile ei ajungand dupa gatul lui Selly. Iar Selly isi pune mainile in jurul ei. Imediat ea isi incolaceste pricioarele in jurul trunchiului lui Selly.  Ce dracu?
Parca as fi invizibila.
Eram nervoasa,  ea nu avea voie sa Faca asta, Selly este iubitul meu.
Iar Selly o lasa sa Faca asta, uhh

5 minute nenorocite si ei inca stau îmbrăţişati si eu clocotesc aici in suc propriu.
Selly va trebui sa imi dea o explicatie pentru asta.

Intr-un sfarsit se despart iar eu privesc in alta parte.
Selly ii saluta pe toti prietenii lui apoi mi prezinta.

- El este Darius. Alex,Cristi !
Iar ea este Gabi si bff-ul meu Alexia. Ih nu cred, ce bff are Selly.
Privesc cu dezinteres spre Alexia si aprob, ea privindu-ma superior
- Ea este Ally.
Ma prezita Selly.

Imtram in mol si mergem spre sala unde sunt jocurile.
Selly acum nu mai statea langa mine,  era pe langa Alexia a si Alex

- Hei! Spune cealalta ata pe care o chema Gabi parca.
- Buna!
- Deci tu esti iubita lui Selly?
Intreaba zambindu-mi dulce
- Da.
- Cred ca te.a derajat faza ai dintre Alexia si el, nu? 
- Ugg chiar da, dar nu stiu sunt buni prieteni poate nu ar trebui sa imi fac aluzii ca ar fi ceva mai mult, Selly ma iubeste iar eu il iubesc pe el.
- ii stiu de mult dar nu sunt sigura daca a fost ceva intre ei.
Oftez si privesc in fata unde era o masa de biliard
Băieţii si Alexia se jucau ,iar eu cu Gabi stateeam la masa de langa.
Selly si Alexia pareau foarte apropiati ,eram geloasa,chiar eram. Selly trebuia sa stea cu mine.

-Vrei sa vi cu mine pana la toaleta?
O intreb pe Gabi. Ea fiind singura cu care am vorbit de cand i-am cunoscut.
Parea de treaba, era amuzanta si chiar o prietena buna.
- Sigur!

Plecam fara sa anuntam, pentru ca vroiam sa vad daca Selly v-a intreba de mine sau se va juca in continuare cu Alexia.

Imi spal fata cu puina apa sl, stergandu-ma apoi cu un srvetel.
Imi i.au rimelul din geanta si il aplic pe gene.

-Hei, esti ok?
Ma intreaba Gabi.
- Da, cred.  Ma enerveaza faptul ca de cand s.au întâlnit pe mine nu ma mai baga in seama.
Spun iar ochii ma ustura, asta insemna ca urma sa plâng.  Dar nu, nu vreau sa fac asta

__________________________

Scuze ca v-am lasat in suspans dar mi-a fost lene sa mai scriu.
Maine cred ca o sa postez capitolul urmator.

Vr părere

Tabara de vara (fanfic.Selly and Max)-continuareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum