Capitolul 29

479 14 12
                                    

Capitolul acesta este detinat celor +13
Cititi pe propia raspundere

Mi-am verificat telefonul meu cel vechi, observând că nu am niciun apel sau mesaj de la Selly.  Normal, inca e ocupat sa o pupe in cur pe Alexia.
Sunt asa nervosa, suparata, dezamăgită si în multe feluri, ma simt ca naiba. Doare asa tare .
Am fost asa proastă sa cred in el, am facut o prostie asa mare, plecând de acasa doar ca să ne trăim povestea de dragoste, iar el c a facut , a dat cu piciorul la tot, tot ce am construit.

Nici macar nu stiu daca el in tot timpul asta a simtit la fel sau a fost doar de fațada 
Trebuia de la inceput sa nu il las sa ma vrajeasca sa nu il las sa ma Faca sa ma indragostesc de el. Trebuia sa stiu ca el fiind vlogger si avand multe fane mult mai frumoase decat mine, imediat cum ar aparea una gata nu mai are nevoie de Ally cea nepopulara.

Imediat ce taxiul ma adus in parcarea blocului lui Selly, am iesit rapid mergand spre apartamentul sau, sperand ca mama lui sa fie acasa sa imi pot recupera lucrurile.
Inainte sa imi fac aparitia mi.am sters repede lacrimele si rimelul deja intins.
Bat la usa si imediat imi deschide mama lui Selly cu un zâmbet.

- Buna draga, tu nu trebuia sa fi cu Andrei? 
Spune ,iar eu ma ciupesc de mana vrand sa nu incep sa plang la auzirea numelui lui
- Ba da, am uitat sa imi iau geanta, atat! Gasesc repede o minciuna, iar ea aproba
-Intră ,tocmai ce am facut curat in camera lui si geanta ta este chiar aici!
-Multumesc!
- Cu placere draga!  Ne vedem mai tarziu!
Spune iar eu imi musc buza agitata
- Desigur!  La revedere!
Spun iesind rapid pe usa si coborand scarile.

Okey am destui bani cat sa stau la un hotel cam 4 zile si pentru un bilet de tren.

Am luat un taxi mergand mai intai pe la cel mai apropiat bar, baroc sau naiba stie ce era.
Vroiam sa ma descarc. Voiam sa fumez ceva sa beau ca sa uit.
Nu e solutia stiu, iar asta este atat de gresit, tocmai fac a doua cea mai mare gresala a mea,  prima fiind venirea mea aici. Dar merita?  Merita sa imi distrug corpul, doar din cauza unui baiat care nu ma merita, care nu da nici doi bani pe mine.
Intru in bar, mirosul de alcool combinat cu mirosul de tigari umplea camera.
M.am asezat pe un scaun inalt de langa tejghea, acolo fiind un tip cred ca de vreo 17 ani cam asa.

Nici macar nu stiu daca o sa imi dea vreo bautura alcoolica, pentru ca sunt inca minora..sper doar sa Faca o exceptie.
Baiatul de la tejghea se intoarce spre mine cu un zambet  pe fata.

- Buna frumoaso, cu ce sa te servesc?
Spune cu o voce ragusita
-As vrea ceva cu alcool!
Spun sprijinindu-ma cu o mana
- Esti majora? 
Intreaba acesta stergand un pahar.
- Nu chiar, dar chiar am nevoie de asta.
-Hmm, uite nu am voie sa dau alcool la minori dar fac o excepţie!
Spune si imediat ia un pahar spunand in el mai multe bauturi.
Stiam ca incerca sa flirteze cu mine dar am incercat sa nu.l bag in seama.
Imediata ce mi-a dat shot-ul l.am dat peste cap simtind gustul amărui arzandu-mi gatul.

- Inca unul te rog!
Spun punandu-mi coatele pe masa
Imi da inca un shot eu dandu-l pe gat imediat
- Deci cum te cheama?
Intreaba asezand niste sticle
- Alice, iar tu esti..?
Raspund jucandu.ma cu degetele.
- Eduard, dar Poti sa imi zici Edi, e mai simplu!
Spune făcându-mă pe mine sa chicotesc.  Inca ma privea ciudat de pervers făcându-mă sa ma simt incomod.  Era destul de dragut, avea parul saten, era destul de inalt, iar corpul sau era bine facut.
Deja ma simteam puţin ametita si asta cel mai probabil fiind de la shot-urile pe care le.am baut, am continuat sa beau pana ce nu am mai stiut numarul paharelor baute.
Telefonul vibra in buzunarul meu dl, dat nu ma interesa, ma simteam bine, nu mai simteam durere, uitasem complet de ceea ce se intamplase mai devreme, randeam impreuna cu Edi, dupa ce mi.a dat si al treilea shot am inceput sa vorbim, bineinteles xa m.a intrebat cum de sunt singura intr.un bar, iar eu am tras cea mai proasta minciuna spunandu.i ca tocmai ce am venit in orasul asta Ka o asa zisa prietena, si ca doar am iesit sa ma distrez  puţin înainte sa plec de aici.
- Hmm cred ca am sa plec, este tarziu. Iar eu sunt muci!
Spun razand ca o idioata.
- Te duc eu, umbla mulţi violatori pe.aici deci cred ca e mai bine sa ai langa tine un baiat.
Spune si ma apuca de brat.
Fara sa fiu constienta de ce fac am acceptat . Okey eu fiind beata mergand cu un baiat pe care l.am cunoscut acun cateva minute la hotelul unde am sa ma cazez, huh, daca nu eram asa amtletia probabil nu acceptam si in plus nu vreau sa ajung violata de un cretin.

Mergem pe aleea intunecata făcându.ma mica.
Era infricosatoare zona asta a orasului erau multi bagabonti si multi caini  fara adapost.

- Deci unde sta mai exact prietena asta a ta?
Intreaba bagandu-si mainile in buzunar.
- Aam, o sa merg la un hotel, nu.mi aduc aminte strada unde sta, iar telefonul meu e mort!
Inventez rapid cea mai plauzibila minciuna .
Aproba rapid si ne continuam drumul linistiti.

Am ajuns intr.un sfarsit la un motel ,stiam ca o sa fiu scarbita de ce este înăuntru, pentru ca era un motel se 3 stele dar eema prea obosita sa mai continui sa merg pana ce găsesc un hotel.

Ajungand in receptie merg rapid spre locul unde este un domn imbracat intr.o unifoarma veche si murdara.  Locul fiind asa cum mi.am imaginat: dezgustator.

-Stai linistita iau eu o camera pentru tine!
Spune Edi iar eu aprob fiind prea obosita sa ma contrazic cu el.
Dupa ce imi inmaneaza cheia intram in lift ,el apasand la etajul 5
Ajungem pe holul lung ,unde era o liniste sumbra.

- Ce numar are camera? Intreb scirandumi cheia din buzunar.
- 72 ! Spune acesta ,imediat zarind usa cu numarul 72.

Intrand in camera de morel sunt intampinata de o mobila veche un miros inchis si mukt praf.

Eram in usa si mam intor inspre Edi sa imi iau la revedere.
 

Okey dragelor, de aici incepe sa fie o scena violenta si +13
Deci cele care va simtiti incomod treceti peste aceasta scena, iar ce care inca continuati ,CITITI PE PROPIA RASPUNDERE!!

- Pai mi.a facut placere sa te cunosc,mai vorbim! Spun si vreau sa inchid usa dar acesta o opreste punadu-si piciorul. O deschide cu putere ,iar eu ma dau inspate speriat,eram inca ametita si din cauza asta am cazut pe podea . Ma ridic imediat iar Edi vine in fata mea
- Nu asa repede frumoaso!
Nu ti.a zis mama ta sa nu ai incredere in straini?
Spune iar rubma ingrozesc.
Mainile imi transpiray iar inima imi batea puterinic mam dat rapid in spate vrand sa apuc un obiect cu care sa il lovesc dar a fost mai rapid ca minr lundumi mainile si strangandu.le
- O sa te fac sa te simti atat de bine!
O sa imi urli numele de placere.
Spune iar eu incep sa plang, incepe sa imi sarute gatul eu incercand sa ma au in spate dar fara reusita.
- Nu, te rog!  Nu! Te rog lasa-ma !
Ajutorr!  Ajutor
Incep sa strig sperand ca cineva p sa ma auda si o sa vina sa ma salveze.
- Degeaba tip iubito suntem la ultimul etaj care este gol, nimeni nu o sa te auda, deci ai face bine sa iti folosesti gura aia pe alceva.
Zbieram sa imi dea drumul, eram infricosata,  lacrimile mele deja imi udau fata, incercam s ail imping dar era prea greu, Nu, asta nu mi se putea intampla mie, sa fiu violata de un idiot, de ce nu am putu sa rămân la molul ala nenorocit cu Selly, chiar daca ma durea sa il vad lingandu-se ci aia era mai bine langa el, eram in siguranta.
Acum urma sa fiu violata si nu puteam face nimic in privinta asta, daca tipam nimeni nu m.ar fi auzit, eram fara ajutor.
- Te rog nu!  Spun printe sughituri.
Incepe sa imi muste gatul lăsându.mi cel mai probabil o vanataie urataia,ma simteam asa scarbita.

Ma arunca in pat si imediat isi duce mainile lacureau pantalonilor.

- Gata, hai sa vedem cat de stramta e o virgina!

Eram terminata, nu mai era cale de scapare.....

************

Baii deci in primul rand stiu ca am exagerat cu faza ca ea s-a despartit de Selly doar de la un sarut, dar trebuia sa o fac,  asta face povestea mai interesanta.

Bun ,cum vi se pare acest capitol?
E cam deplasat, stiu, dar am anuntat de la inceput ca o sa fie asa deci asta e.

Sper ca nu v.am traumatizat

Intrebare:
CE CREDETI CA O SA SE INTAMPLE CU ALICE?

SCUZATI EVENTUALELE GRESELI!!
Este needitat, imediat ce am terminat de scris l.am si postat ca sa nu va mai tin in suspans.

Tabara de vara (fanfic.Selly and Max)-continuareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum