P-K1

5.1K 55 10
                                    

Kızın sahneden inmesini beklemeye başlamıştım,o kadar gözüm kalmıştı ki tadına bakmadan bırakmayacaktım.Sonunda sahneden inip bir odaya girdi kalabalığın arasından ilerleyip,Mehmet'e ''Sonra görüşürüz ben buradayım biraz daha ;)'' diye mesaj attım Kız odada bir sandalyeye oturmuş makyajını tazeliyordu. Telefonu çaldı kim aradığına baktı ve hiç düşünmeden meşgule attı kim arıyordu acaba ?

Her neyse aynadan kendine son kez bakarken, göğsündeki sivilce yi fark etti,İki parmağının arasına alıp,sıkmaya başladı,Bu hali gülümsememe sebep olmuştu.

İçeri girip;

''Yardım edebilirmiyim?'' dedim o anda hafif bir çığlıkla arkasını döndü beni görünce rahatlar bir şekilde nefes verdi

''Ah senmiydin ödümü kopardın.''

''Tamam o zaman özür dilemek için yardım etmeme izin verirmisin?''

Başını onaylar şekilde salladı ve yanıma yaklaştı. Elbisesinden fışkıran göğüsleri ni çıkarıp,ellerime teslim etti. yavaş bir şekilde ellerime alıp önce kokladım sonra ıslak bir öpücükle öptüm hoşuna gidercesine inlemeye başladı. Sivilcesine doğru yol alırken, öpmeye devam ediyordum inlemeleri devam ettikçe hafif çığlıklara dönüşüyordu teninde ki yolu izlemeye devam ettim ve sivilcesine ulaştım dişlerimi yavaşça aralayıp hafif bir şekilde ısırdım. Sivilcesi patlamıştı.

Yüzünde oluşan gülümsemeyle ağzını araladı ve şöyle dedi;

''Bu işlerde oldukça iyisin sanırım oldukça etkilendim teşekkürler''deyip,koca göğüslerini tekrardan elbisesine tıkıştırdı.

Doyamamıştım dahada ileri gitmek istiyordum o kadar rahattım ki birisi bizi basacak umrumda bile değildi.Her gün bu zevki tadabilmek için nelerimi vermezdim.

Acaba başkalarıyla daha da ileri gidebilmişmiydi?bu düşünce endişe etmeme sebep olmuştu.Sorumun cevabı için;

''Orospu musun?''diye sordum kız kahkalarla gülerek cevapladı.

''Orospu olmasam burada ne işim var yakışıklı Ne o Çok bu hoşuna gittim?''sinirden yumruklarımı sıkmaya başlamıştım.Nasıl olurda bu şansı elimden kaçırmıştım.

Ah aptal kafam buraya daha önce gelmeliydim.

Gülerek devam etti;

''Merak etme kimseyle daha beraber olmadım.Bu kadar sinirleneceğini bilseydim hiç şaka yapmazdım. Yeniyim daha burada ilk akşamım ama korkmuyorum nedense kendi isteğimle geldim sayılır.''

Kendine fazla güveniyordu sanırım ilk gecesi olduğuna göre bu sefer gözlerim açlıkla ışıldamaya başlamıştı;

''Peki sadece bana çalışırmısın desem her gece veya kafam bozuk olduğu zamanlar?''

''Imm...Bir düşünmem lazım.''

Dudağını ısırdı ve bir müddet düşünmeye başladı. Aklıma para isteyeceği konusu gelince beklemeden hemen sordum;

''Fiyat önemli değil bu akşam başlasak artık?''

''Hop sakin koçum ne acelemiz var?''o gülerken bende sırıtmadan edemedim onun ilki olacaktım ve hareketleriyle,konuşmasıyla gitgide daha da azmama sebep oluyordu .

Aslında şaşırmalımıyım bilmiyorum ama o kadar büyük kalça ve göğüsle kimse nasıl dayanabilmişti de saldırmamıştı? Bunun hazzı ayrı bir azdırıyordu sanırım.

''Ne kadar istiyorsun ''diye sordum.

Son kez düşünüp,bir karara vardığında cevaplamak için ağzını araladı;

''Bir gece 500₺''yeterli benim için deyince hiç düşünmeden kabul ettim git gide sabırsızlanmaya başlıyordum.

''Kabul benim evimde geçirebiliriz geceyi.''dedim

''Peki sen dışarıda kapıda bekle ben hemen birkaç eşya alıp,geleceğim.''dedi

Hızlıca aşağı inip arabayı kapının önüne aldım. O kadar sabırsızlanıyordum ki dayanacak vaktim kalmamıştı. Eve gidince beni kim bilir neler bekliyordu. Doyana kadar bırakmayı düşünmüyordum yiyip yiyip acıkınca tadına tekrardan varacaktım ve bu bana sadece 500 tl ye patlamıştı...

VEE SONN EVET ARKADAŞLAR OKUDUĞUNUZ İÇİN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM BEĞENDİYSENİZ VE HEMEN YENİ BÖLÜMÜN GELMESİNİ İSTİYORSANIZ 🌟BASMADAN GİTMEYİNİZ KÖTÜ YORUMLAR ANINDA SESSİZE ALINIP ENGELLENECEKTİR!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pavyondaki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin