~1.Bölüm~

43 4 3
                                    

Soğuk ıssız bir yol..Kar tanecikleri,soğuktan beynime kadar işliyordu.Saçlarım bembeyaz,kirpiklerim ve kaşlarım..

Yürüyordum sadece sessiz. Titreyen ellerim, morarmış dudaklarım. Başım dönüyordu. Kulaklarımda hala şarkılar çınlıyor. Burnumdan o içki kokusu hala gitmiyordu. Yine arkadaşlarım eğlenmişti benimle. İçmeyeceğim demistim.. Farkında değildim içmiştim. Kafam bulanıyor,ahh midem.. Yoldan geçen arabalardan birine otostop çektim. Allah'tan bayan sürücü çıktı.. " Merhaba rica etsem beni evime kadar bırakabilir misiniz ? Yolda kaldım kusura bakmayın.."  " Gel canım önemli değil" .
Kırmızı arabanın arka kapısını açtım. Ve koltuğa oturdum. "Bu saatte ne işin var dışarda canım ? Allah korusun başına bir şey gelse.."  ah ah bir bilsem. " Arkadaşlarımla birlikteydim iste." "Hmm neyse canım  iyikide bana rastladın ." 

***

"Nerden gireyim?" Dedi.  Pencereden dısarıda ki dalgınlığımı bozarak . "Sağdaki sokak." Oh sonunda geldik."Sağ olun." "Rica ederim canım." Arabadan indim . Eve doğru ilerlerken bir yandan da anahtarımı arıyordum. Ama yok yok. Of inanmıyorum ! Kafede düşürmüş olmalıyım , ya da arabada . Neyse zil calıcaz artık . Umarım uyumamıssınızdır annecim. Usulca kapıyı çaldım . "Kızım nerde kaldın sen ? "  "Annecim bu saatte bitti arkadaşımın doğum günü . Babam uyudu mu ?" Bir yandan annemle konusuyor bir yadan ıslanmış paltomu ve botlarımı çıkarıyordum. "Uyudu uyudu havada buz gibi ah üstündekilerde ıslak .. ah ah hasta olucaksın . "  annem yine yakınıyor. Hızlıca odama geçtim ve üstümdekileri çıkardım . Hemen duşa girdim.

***

Duştan çıkıktan sonra,rastgele havluyla saçlarımı kuruladım. Üstümü giyindim ve odama doğru ilerledim. Ah telefonum nerde ! Montumun cebinde olmalı . Telefonumu aldım ve mesaj varmı diye kontrol ettim. Kimden mesaj gelsin ki ? Erkek arkadaşım bile yok. Tabii kim sevsin beyazlara bürünmüş kar topunu.. Yatağıma doğru ilerledim. Yattım alıskanlık ki telefonumu yastığımın altına koydum. Hala içkinin etkisindeydim . Gözlerimi kapattığım gibi uykuya daldım...

ARKADAŞLAR.. KISA OLDU İLK BÖLÜM AMA BİR BAKMANIZI İSTİYORUM.. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. MERAK  ETMEYİN PİSMAN OLMİCAKSINIZ COK GÜZEL BÖLÜMLER SİZİ GÜZEL DİLEKLERİNİZİ VE VOTE LERİNİZİ BEKLİYOR .. şimdiden TEŞEKKÜR EDERİM.. :) :)

" Kırmızı Kar'ın Aşk'ı "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin