«Nie spałem całą noc.
«Możliwe, że piszę do ciebie ostatni raz...
«Mimo że jeszcze niedawno temu pisałem, że chciałbym umrzeć to teraz jednak, zmieniłem zdanie...
«Dopiero przez śmiercią uświadamiamy sobie te najważniejsze i najukochańsze rzeczy, które zrobiliśmy w życiu i najważniejsze, że mamy dla kogo żyć. A ja mam dla kogo żyć. Mam rodzine, przyjaciół i... ciebie. Co prawda rodzina pojawiła się dopiero teraz, gdy dowiedzieli się, że mogę umrzeć i widzę, że ich troska jest fałszywa, ale cieszę się, że mogę spędzić z nimi trochę czasu. A przyjaciele? Nawet nie wiem czy mogę ich tak nazwać po tym jak odwrócili się ode mnie bez słowa. Powinni przy mnie zostać i mnie wspierać, a oni ot tak o mnie zapomnieli mimo że to chyba ja powinienem to zrobić. No... a ty... hmm jakby to ująć... po prostu jesteś. Jesteś i mi pomagasz. Pojawiasz się, gdy Cię potrzebuję (niby tylko na ekranie ale zawsze coś!), gdy jestem smutny oglądam filmiki w roli głównej z tobą, śmieje się z Ciebie, gdy zrobisz coś nie tak. Po prostu... Dajesz mi siłę do życia.
«Kurde, ale się rozpisałem.
«Pielęgniarka właśnie podała mi jakieś tabletki i zaraz zabiera mnie na salę...
«Naprawdę się boje, Chanyeol...
Wyświetlono ✔
(A/N)
Hejka. Jak tam u was?:)))
CZYTASZ
25 Days || p.cy+b.bh
Fanfiction««Gdzie Baekhyun jest chory i postanawia napisać do swojego idola, a Chanyeol jest rozpoznawalny na całym świecie.»» ChanBaek; Angst | 2017 #152 w fanfiction(!)