-Hogy mi van?! -őrjöngtem.
-Nyugi, nem vészes egyedül küldetésre menni -nyugtatott Zetsu. Vagy Yoropiko.
-Tudod te, hogy nem az a probléma. Pein! Hogy engedhetted el oda őket?! -feszegettem a határaimat.
Mikor megvonta a vállát, végleg elpattant a húr.
-Most megöllek te kis geci! -morogtam. -Tűz típus, pokoli lángok jutsu!
-Shinra Tensei -valószínűleg vissza akarta küldeni, de nem sikerült neki. Kicsit megpörköltem a haját, de nagyobb baja nem lett.
-Mi történt? -érdeklődött Kisame.
-Hidant és Kakuzut elkapták hangrejtekben, és Zsonak kell elmenni értük.
-Az fasza.
Valahogyan elindultam a tegnapi szettemben és Hidan egyik pót aka-köpenyében. Meglepődve konstaláltam, hogy a srácnak nagyon jó illata van. Úgy döntöttem, ezt lenyúlom tőle.
Hangrejtek baszott messze volt. Az út meg uncsi. Egyszer meggyújtottam egy legyet, de más semmi.
Mikor odaértem, azonnal bejutottam a börtön részbe. *És most jöhet a taktikázás* -gondoltam.
Alig volt védelme. Beosontam, és megálltam egy "KÍNZÓSZOBA" felirat mellett.
-Ha pofánrugod magad, akkor sem árulom el őket. -nyögte Kakuzu.
Hm... legalább tudom, hol vannak. Fogtam a kunaimat, és berontottam.
Megleptem őket. Eléggé.
-Nimpo pokoli lángok-no jutsu! -a pasi kidőlt.
-Hali -köszöntem.
-Áh, jó hogy itt vagy! Hogy akarsz meghalni? Velem vagy nélkülem? -üdvözölt Hidan.
-Inkább az utóbbi, ha nem bánod. -kioldoztam őket.-Most pedig elmegyünk -vigyorogtam.
-Ez kedves, de az életben nem jutunk ki innen.
-De nálam van ez -mutattam fel egy kis agyagkaticát, amit Dei'től csórtam.
Hozzávágtam a falhoz, ami örömében felrobbant.
-Na? -kacsintottam.
Kiugrottunk, és hazamentünk.
-Megjöttünk! -rúgtam be az ajtót.
-Mizu? -érdeklődött Itachi.
-Megmentettem a seggüket, és meg se köszönték.
-Köcce -szólt Kakuzu.
Hidan selytelmesen elmosolyodott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
teljes zavar az akatsukiban
Fanficbefejezett érted 10 évesen ilyet írtam meghalok #75 in fanfiction (2017.06. 14.)