Artık anlamıyordum kendimi en çokta etrafımdaki insanlari. Her zaman niye allahım diye isyan ederdim. Küçüktüm ya da kendimi böyle avutuyordum.
Biraz da ailemden ve cevremden bahsedeyim. Adım serçe, 17 yaşındayım ailem, onların yüzüne hasretim. Aynı evde yasiyoruz ama yüzlerini görmüyorum. Biliyorum size saçma geliyor. Maddi durumumuz iyi bayağı bayağı iyi , çok çok iyi. İki katlı bir evimiz var izmir de yaşıyoruz. Benim odam ise , büyük bir oda içinde normal olarak yatak var ve duvardan duvara olan bide büyük bir dolap. İçinde de yok yok. Odamda banyo ve tuvalet var. Duvarların rengiyse açık mavi ve ben bu rengi cok seviyorum.
Gelelim bana 1.71 boylarında ve kumraldan biraz açık , popoma kadar gelen saçlarım var. Dudaklarım biraz dolgun, gözlerim ise sinirlenince kenarlari yeşillenen elalardan oluşuyor. Tenimse ne kadar güneşte kalırsam kalayım bronzlasmayan açık bir ten. Fizigimse arkadaslarimin söylediğine göre wowwwwwmuş ama bilmiyorum seviyorum galiba fizigimi.
Sizi merakta bırakmayıp söylüyorum. Bir sevgilim yok ve hiç olmadı da yok artık dediginizi duyar gibiyim. Ama olmasını çok isterim. Şu anda yanımda seda olsa bir güzel döverdi. Seda bana çook sevgili yapmaya çalıştı ben hep geri çevirdim, çünkü hiçbirinden elektrik alamadım. Ve seda benim en yakın arkadaşım onu çok severim.
Arkadaslar bu benim ilk hikayem ve ben biraz heyecanliyim bilirsiniz iste begenilirmi falan iste neyse bu daha başlangıç sizi o telefonun basinda kaldirmiycam soz veriyorum ve sercenin engebeli ask hayatindan alikoymayayim sizi.