..çok korkuyordum. Arkama hiç bakmak istemesemde baktım. O-o bardaki zorbaydı. Ve ben şimdi daha çok korkuyordum. Acaba bana ne yapacaktı. Belki bana gelinlik giydirip tecavüz edip ıssız bir yere götürüp orada gözlerimi kaşıkla çıkarıp öldürecekti.
İç ses: Abartma istersen.
Tamam biraz abarttım olabilir. Cok korkuyorum zaten.
İç ses: Eee napalim korkunun ecele faydası yokmuş.
Felsefe yapma bana iç ses.
Tmm be of sustuk.
"Senin burda ne işin var. Nasıl geldin buraya ve burasi çok tehlikeli"
"Sanane ayrıca hep senin yüzünden geldi bunlar başıma zorba işte nolcak"
"Sen sen nededin"
Öyle kötü bakiyoduki bana bi an biraz önce söylediklerimi yapacakmış gibi geliyordu.
"Bi-bisey de-demedim yani ben.."
"Yürü"
Kolumu öyle çok sıkmıştıki bir an çıktı sandım. Beni arkasından sürükledi bir müddet sonra durdu aynı barın önüne geldik. Ayy ben bide zorba demiştim baksana ya beni geri getirdi. Bi an gözüme çok tatlı geldi.
Ama dur bi dakika içeriye girdik ama beni bırakmadı ve uzun bir koridordan geçiyorduk. Bütün söylediklerimi geri alıyorum bu bu tam bir zorbaymış gerçekten. Kolum artık morarmaya başlayacak bir insan evladı başka bir insan evladının kolunu böyle tutar mı be.
Bir yere geldik içerisi kırmızı kıpkırmızı. Perde dolap halı sehpa yatak.. Herşey kırmızı ve bu benim biraz ürkmeme sebep olmuştu. Kimbilir bana ne kırmızı fantezilerini sunacakti ama ama ben istemiyordum.
Yüzüme baktı bende ona baktım gözlerimi kaçırmaya çalıştım ama çekemiyordum yapıştı sanki adama. Parlak saçları vardı serseri saçları. Gözleri sönük sanki sanki bu hayatı zorunluluktan yaşıyordu. Dudakları aman allahım alt dudağı dolgun ust dudağı biraz daha ince. Hafif sakalları çıkmış ve bu da çekiciliğini arttırmıştı.
Ben ise bir erkeği bu kadar çok istiyordum ya ben ne diyorum. Şu an bu oda gibi bende kızardım. Neyseki odanın rengi yüzüme yansıyordu fazla belli olmuyordu şu halim.
"Ne o baktın kaldın"
"Yo-yok bisey"
Aklım başıma gelmişti artık.
"Ben gitmek istiyorum çekil şuradan"
Tam bir adım atmıştım ki beni belimden tuttuğu gibi kendine çekti.
"Nereye gidiyorsun dur bakalım"
"Yapacaksın bana korkuyorum"
Birden iyice sıktı belimi ve ve dudaklarını dudaklarma bastırdı. Hareket etmiyorduk bekliyordu ayrıldı.
"Çilek gibi"dedi.
Hmm diye bi ses çıkardı. Ben ben ilk öpücüğümü sevecegim adama sakliyordum vu olamaz bir zorbaya vermiştim. Ve adını bile bilmiyordum.
Tekrar eğildi bu sefer emiyordu daha sertti. Ayaklarım yerden kesilmişti. Kipirdayamiyordum artik. Bekliyordum sadece sağ bacağımı yavaşça beline doları sonra diger bacağımı kucaklayıp duvarla arasina aldı beni.
Daha fazla opuyordu ben bunun yalnış olduğunu biliyordum ama birşey yapamıyordum. Zevkin zirvesine çıkmıştım resmen.Tekrar beni kucaklayıp yatağın üzerine oturttu diğer tarafından yatağın üzerindeki pikeyi açıp benim yatmami istedi...